AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Jeg har møtt en fyr i en tomåneders tid nå, og nå lurer jeg på hvordan jeg skal tolke hans intensjoner. Jeg er så lite gira på å bruke tid på en mann som ikke har gjensidige følelser for meg, og jeg synes det er for tidlig å spørre han enda. Derfor tenker jeg at jeg kan spørre her om noen tenker han er interessert, eller om han ser på meg som et lite stopp på veien; De tegnene jeg tenker taler i min favør, er at han tar kontakt daglig, han sier han er glad for å se meg når vi treffes(et par ganger i uken), han holder rundt meg, kysser på meg, stryker håret mitt mer eller mindre hele tiden når vi er sammen. Innimellom "fersker" jeg han i å sitte og se på meg, mens jeg for eksempel er oppslukt i en film (blir like flau hver gang, jeg). Han spør meg ofte hvordan dagen min har vært, hvordan det går med meg og på mange måter viser at han bryr seg om hvordan jeg har det. Men, så fant jeg ut at han fortsatt er aktiv på tinder. Det er vel ikke et veldig godt tegn... Jeg vet ikke om jeg bare skal melde meg ut, eller hva jeg skal gjøre nå. Jeg vil ikke være den eneste om å investere i dette... Anonymous poster hash: 8dedb...5d9
helloworld Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Utifra det du skriver virker det jo som at han er interessert! Men hva mener du med "aktiv på Tinder"? Ser du at han er pålogga? Jeg har også Tinder, men jeg har ikke brukt det på kanskje to måneder. Men når jeg har på nett på mobilen, så ser sikkert andre brukere at jeg er "aktiv" fordi jeg er grønn. Brukern ikke da.( Skal slette den appen forresten.)
Purple Diamond Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Han virka jo å være veldig interessert synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå