Gå til innhold

"Kjærlighetssbrev" til eksen. Romantisk eller teit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt steget å skrevet et kjærlighetssbrev til eksen. Har ikke sendt det, men det ligger klart i konvolutten på bordet.

Eksen min forlot meg før jul, uten å utelokke at han ville finne tilbake til meg. Men han hadde behov for å "vokse" en stund for seg selv. Forholdet var turbulent på slutten å jeg var mye grinete å lei av å være moren hans i hjemmet. Jeg vet at dette var en av grunnene og at jeg ikke skulle finne meg i å være husmor for han, men jeg har også innsett at det finnes mange ting jeg kunne gjort på en annen måte.

Jeg har nå skrevet i dette brevet at tiden fra hverandre har gjort meg godt, at jeg savner han, men at jeg er redd om vi ikke forsøker å ser om vi begge kan bygge opp forholdet på ny, at det aldri vil fungere. Har også skrevet hva tiden sammen har betydd for meg og at jeg ønsker å leve lykkelig sammen med han.

Vi har i det sisste hengt sammen som venner/kjærester og har fundert mye på om dette er en form for å "prøve". Samtidi blir dette alt for sjeldent og alt for sporadisk kontakt.

Spørsmålet mitt er: burde jeg sende dette brevet? Jeg føler ikke jeg har så veldi mye å tape her, men det kan være interessant å høre om dere synes det er romantisk eller teit med slike brev?

Anonymous poster hash: 4a2cd...da2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er så lurt. Er det slutt så er det slutt. Kan hende han sa han ville vokse litt for seg selv, for å ikke knuse deg helt.

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke det er så lurt. Er det slutt så er det slutt. Kan hende han sa han ville vokse litt for seg selv, for å ikke knuse deg helt.

Det kan hende. Det er bare det at han mer i den sisste tiden har sakt at han merker mer nå hva han har mistet osv.. Hadde håpet at et slikt brev kunne være en liten "dytt" i den ene eller andre retningen.

Ts

Anonymous poster hash: 06619...ff9

Skrevet

Det kan hende. Det er bare det at han mer i den sisste tiden har sakt at han merker mer nå hva han har mistet osv.. Hadde håpet at et slikt brev kunne være en liten "dytt" i den ene eller andre retningen.

Ts

Hva med å snakke med han? Ta dere en tur og bare snakk...

Skrevet

Jeg ville heller snakket med han. Etter ett turbulent forhold jeg hadde så ble jeg overøst med kjærlighetsbrev fra eksen og det var egentlig bare ubehagelig. Spesielt siden jeg allerede hadde begynt å date han jeg skal gifte meg med nå så smått, men jeg var ikke klar til å fortelle han om det ennå siden han hadde en stor tendens til drama.

Skrevet

Jeg ville ikke sendt et slikt brev dersom jeg ble dumpa. Du sier dere har sporadisk kontakt, jeg ville da heller prøvd å se an ting når dere møtes. Du kan jo prøve å åpne for en slik type samtale for så å se hvordan han reagerer på det, men ikke legg deg flat. Du merker nok fort om han føler seg komfortabel med samtalen eller om han vrir seg unna, og da vil du iallefall få en indikasjon på hvordan ståa er. Jeg kan se for meg at et slikt brev muligens kan kvele litt av det savnet han føler for deg dersom han fremdeles er usikker. Men jeg vet jo såklart ikke. Jeg vet bare at jeg ikke ville gjort det selv.

Skrevet

Brenn brevet, og kom deg videre. Han dumpa deg. Jeg kan garantere deg at det blir den samme gamle visa igjen.

Anonymous poster hash: 15874...98e
Skrevet

Teit. Prat med ham ansikt til ansikt, eller glem ham.

Anonymous poster hash: 0d467...56e

• Liker 1
Skrevet

Teit. Prat med ham ansikt til ansikt, eller glem ham.

Anonymous poster hash: 0d467...56e

Jeg tok rådene deres! Brevet har jeg kasta. Jeg tok likegreit opp tlf å snakket me han. Vi skal prøve sakte men sikkert å løse problemene oss imellom, som venner i første omgang :) så får vi se videre.

Ts

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg tok rådene deres! Brevet har jeg kasta. Jeg tok likegreit opp tlf å snakket me han. Vi skal prøve sakte men sikkert å løse problemene oss imellom, som venner i første omgang :) så får vi se videre.

Ts

Så bra! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...