majan Skrevet 22. mai 2004 #1 Skrevet 22. mai 2004 ja jeg sitter og kikker litt inne på nette etter at jeg plutselig skal finne drømmebuketten her. Men jeg synes mange er fine men jeg har ennå ikke kommet over en som jeg har tenkt: den må jeg bare ha!! Så er det noen her som kan finne noen sider hvor jeg kan kikke videre. jeg har lyst til og ha roser og callaer eller roser og orkideer iden. Og selvfølgelig litt grønt også da
magnhild Skrevet 25. mai 2004 #2 Skrevet 25. mai 2004 jeg vil ha buketten liten og fin i hvite og grønne farger. Gjerne med roser og grbera. Gerbera skal vi ha som bordkort og blomster på bordet, så da er det greit å bruke dem i buketten også... Så er kjempefin en inne på bryllupsforumet i går. Akkurat en slik type jeg vil ha... Her er den. Det var bertine som fant den... Har du funnet noe du vil ha da? :-)
Aelwyn Skrevet 29. mai 2004 #3 Skrevet 29. mai 2004 Jeg har funnet drømmebuketten jeg.... Den har orkideer,ranunkler,perler,fjær etc..... Skal få lagt inn bilde når jeg far tatt med kameraet til byen jeg. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå