Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det seg sånn at jeg har hatt sex med samme gutten tre ganger. Den første gangen traff jeg han på byen (vi hadde avtalt å møttes). Jeg ble med han hjem, og ja. Så var han i militæret i to uker og så var jeg med han edru, hvor vi så film og snakket utrolig mye. Tror aldri jeg har snakket så åpent og så enkelt med en person jeg ikke kjenner så godt. Vi hadde sex denne gangen også. Og dagen etterpå var vi begge ute, men jeg var på byen og han på fest. Og da skaffet han sjåfør og hentet meg (!) slik at jeg kunne komme på festen, og så gikk vi hjem til han etterpå..

Jeg vet ikke helt hva jeg vil frem til her. Men jeg har aldri noen sinne hatt sex med noen så fort, eller opplevd noe slikt som dette. Det som er skummelt er at jeg har fått følelser for han, og jeg vet ikke om han føler det samme..

Noen som har opplevd noe lignende og om det etterhvert endte med ett forhold?

Anonymous poster hash: 1b20e...4f7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typen og jeg møttes på fest, og det var egentlig ment som en ons. Her sitter vi to og et halvt år etter, fortsatt sammen:)

Er dette lenge siden? Har du enda kontakt med fyren og når er han ferdig i Forsvaret? Det er hardt med avstandsforhold.

Skrevet

Jeg var med han på fredag og lørdag var den kvelden han hentet meg fra byen og til festen han var på.. Så alt har skjedd på under 2 uker. Han er i forsvaret igjen nå.

Siden lørdag har vi bare hatt litt kontakt på snapchat (hehe) og likt noen bilder vi har lagt ut.. Har skjønt det slik at han ikke er ute etter noe annet enn å ha det gøy, siden han er i forsvaret.. Men samtidig så har jeg følt at han vil noe mer de gangene vi har vært sammen. Men det kan jo bare være ønske tenking fra min side.

Skrevet

Ingen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...