AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Hei jeg har så lyst til å få meg kjæreste men hvilken nettsider er det egentlig som finnes? gjerne der det er litt mer unge folk som henger (siden jeg er 18 selv), men også er det det at jeg orker ikke å være på sånn fjortis nettsted der folk bare er slemme:/ Anonymous poster hash: 2ebc8...620
heleneharefrøk1 Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Hei! Selvom jeg er en motstander av å lete etter partnere på nettet - da jeg synes det er litt "skummelt" kan jeg anbefale chat.no. Der kan man selv velge hvilke aldersgruppe man vil ha samtaler med :-)
Hecubaa Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Kanskje sukker? Jeg har funnet mye bra folk innpå der
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Jeg er 17 å fant kjæresten på sukker:)Anonymous poster hash: 21dcb...7c0
amonyn Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Badoo? Aldri prøvd det da, men vet av noen som bruker det.
Gjest anobano Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 (endret) . Endret 12. oktober 2014 av anobano
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Nå har jeg registrert meg på absolutt alle sider som finns både i Norge og Sverige, men jeg har ikke funnet noen. Jeg er så redd for å ende opp alene og forlatt resten av livet edit: trådstarter Det du frykter er det du får. Og du er 18!! år? Det er jo virkelig ingen alder.. Anonymous poster hash: 54054...4c8
amonyn Skrevet 29. januar 2014 #8 Skrevet 29. januar 2014 Nå har jeg registrert meg på absolutt alle sider som finns både i Norge og Sverige, men jeg har ikke funnet noen. Jeg er så redd for å ende opp alene og forlatt resten av livet edit: trådstarter Jeg fant en veldig fin side her om dagen. Men du får enorme mengder post fra mennesker i enkelte land. Bare å blokkere de landene det gjelder, dersom det blir plagsomt. Masse kule folk der, selv om det ikke hjelper deg å få fysiske venner i nærmiljøet. Hva med å bli med i en eller annen klubb? Svømming, dykking, pistolklubb, hva som helst. Da blir man godt kjent med folk på kort tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå