Marie192 Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 (endret) Hei! Altså i det siste har jeg fått utrolig mange kviser og generellt uren hud. Jeg har brukt basiron, men det farger sånn av på lakner og håndklær at det blir ødelagt. Renser også fjeset hver morgen og kveld. Det jeg lurte på var om noen hadde produkter de anbefalte? Både til rens av huden, til kvisene og andre ansikts produkter. Takk for svar på forhånd :-) Endret 28. januar 2014 av Marie192
Marie90 Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Jeg bruker en krem som heter Duac, som faas paa resept. Tar bittelitt paa kvisene foer jeg legger meg - det torker ut veldig effektivt. Vasker ogsaa ansiktet med sitronsaft (etter vanlig vask) en gang iblant. Et og annet solariumbesok hjelper ogsaa. 1
fresia Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 jeg anbefaler So Totally Clean fra Formula 10.0.6. den tørker ut kvisene og er både rens og toner i et produkt. fås kjøpt på Vita
vimsefrøken Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Hva slags kviser har du? Er det små, store, acne, byller? Det har veldig mye å si for hva du kan gjøre for å bli kvitt de. Hva slags hudtype har du, tørr/fet/kombinert/sensitiv/fuktfattig ? Det har også veldig mye å si.
Marie192 Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2014 Hva slags kviser har du? Er det små, store, acne, byller? Det har veldig mye å si for hva du kan gjøre for å bli kvitt de. Hva slags hudtype har du, tørr/fet/kombinert/sensitiv/fuktfattig ? Det har også veldig mye å si. Har endel litt store, og sånne kviser som på en måte er under huden så det blir på en måte en kul huner huden som kan være der i over en uke. Ellers har jeg fet og tørr hud.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Det som faktisk funket på meg var å slutte med alle produktene jeg brukte i noen mnd, samt å ta tran hver kveld. Nå får jeg kanskje 1 ny kvise i uka.. før så fikk jeg minst 2 hver eneste dag.. Anonymous poster hash: 0f396...923
vimsefrøken Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Har endel litt store, og sånne kviser som på en måte er under huden så det blir på en måte en kul huner huden som kan være der i over en uke. Ellers har jeg fet og tørr hud. Slik jeg har forstått det kan man ikke ha fet og tørr hud samtidig. Du kan ha fet og fuktfattig hud, men ikke fet og tørr. Hudtypen er konstant, men hudtilstanden kan endre seg. Hudtypene er normal, fet, tørr eller kombinert (normal/fet eller normal/tørr). Hudtilstander er mange, men f.eks fuktfattig, sensitiv osv. Jeg syns det kan høres ut som om du har kombinert hud (fet/normal) som er fuktfattig. Fuktfattig hud kjennetegnes ofte av at huden føles stram (f.eks når du kommer ut av dusjen) Hvis man ikke er sikker på hudtypen sin er det ikke så lett å finne produkter man kan anbefale. Det finnes mange gode produkter der ute for mange hudtilstander, men er man f.eks fet trenger man helt andre produkter enn hvis man har en tørr hudtype. Ett lite tips er kanskje først å få konstatert hvilken hudtype du har, gå til en hudpleier og ta en hudanalyse f.eks :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå