AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Til dere som har uføreforsikring. Jeg lurer på hva dere betaler pr år og hvor gamle dere er. Betaler selv 4100 pr år og syns dette er ganske mye. Anonymous poster hash: 4fc58...bbf
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Til dere som har uføreforsikring. Jeg lurer på hva dere betaler pr år og hvor gamle dere er. Betaler selv 4100 pr år og syns dette er ganske mye. Anonymous poster hash: 4fc58...bbf Jeg betaler 3600,- pr år i if forsikring. Skulle egentlig betale 2600,- pr år, men fordi de anså at jeg hadde mye høyere risiko for å få hjerte- og karsykdommer, kreft, diabetes osv så må jeg betale 1000 kr mer i året. De anser meg som sykelig overvektig - er 168 cm høy og veier 79kg. Midjemål 82cm. Så hvis ikke jeg følte meg feit fra før så gjør jeg det hvertfall nå 😄😄Anonymous poster hash: e066e...af9
debattanten Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Man kan vel betale så mye man vil ettersom hvilken dekning man skal få. Jeg betaler 257kr i mnd med dekning på 100k i året om noe skulle skje. 3084kr i året med andre ord. 28år, helsen min er god, men de vil ikke ta ansvar for det ene kneet mitt som jeg har hatt problemer med før. Er vel noen år der som må gå før de kan påta seg den, tror det er 5 år uten problemer eller noe.
Gjest Badabing Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Hm.. Nå husker jeg ikke helt hva jeg har dekning for (hva som ligger i bunnen). Men hos Sparebank 1 betaler jeg litt over 600 kr i måneden og skal da oppnå omtrent det samme som jeg har hatt i lønn (ca 475.000). Det lønner seg sikkert å spare i stedet, men når jeg sparer blir det alltid til ting jeg ønsker meg eller reiser. Nå blir det i stedet et fast trekk man ikke merker noe til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå