Jentafranord Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Jeg har nå vært sammen med en i ett år og vi har ennå ikke blitt kjærester offisielt. Han er 26 år og jeg er 22, han har fast jobb og bor 3 timer unna så vi ser ikke hverandre så veldig ofte (avstands''forhold''). I starten var alt bra og han var den som først sa vi var kjærester, men så tre til fire mnd ut var han usikker og viste ikke om han ville inn i et forhold. Vi pratet og fant ut at vi skulle prøve så godt vi kunne for å få dette til å fungere. Alt gikk fint til nå, da han den fjerde gangen tok dette opp og sier rett ut at han ikke vil inn i et forhold med meg fordi han mener vi ikke har kjemi. Jeg sporte han da hva han mente kjemi var og han hadde ikke noe svar på det. Vi diskuterte dette en stund og da sa jeg, at om han mente dette, kom jeg til å ta tingene mine som jeg hadde hos han og forsvinne fra livet hans. Jeg klarer ikke være venn med han på fb eller ha tlf nr hans, besøke han nå og da fordi han ikke vil at jeg skal forsvinne. Jeg sa jeg kom til å slette alt og alle minner vi hadde fordi det blir for tungt. Han sa han ikke ville at jeg skulle forsvinne, men at han ikke følte seg klar til å gå inn i et forhold, men at vi kunne jobbe med det og se hva som skjer. Jeg har min egen oppfatning på hva kjemi er, men hva er andres oppfatning på det? Skal jeg gi han et ultimatum der vi enten går inn i et forhold og jobber med det derfra eller så forsvinner jeg? Det blir jo som å slå opp med han, men vi har jo tydeligvis ikke vært i et forhold dette året.. Han vet tydeligvis ikke hva han vil, så er det noen forslag på hva jeg eventuelt kan gjøre eller si?
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Vel, men han vil gjerne pule, men ikke være ilag med deg??? I såfall kaster du bort tiden din. 1
Jentafranord Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2014 Vel, men han vil gjerne pule, men ikke være ilag med deg??? I såfall kaster du bort tiden din. Nei, han sier han liker meg godt og jeg har vært veldig mye med familien hans så er ikke det. Jeg tror kanskje det har noe med fortiden hans å gjøre, men han nekter. Har du et godt svar på hva kjemi kan være?
Gjest Lille-pus Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Rene ord for pengene herfra desverre: Han har mistet forholdstenningen overfor deg. Ikke kast bort mye tid på å hjelpe en mann på 26 med ting fra fortiden hans.... du er for ung for det og har hele livet foran deg. Livet som både 22 og som 26 skal være lykkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå