Gå til innhold

Han kuttet kontakten... Igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i en lengre periode hatt kontakt med en mann på nettet. Vi traff hverandre igjennom et diskusjonsforum så det var egentlig ikke noe spesielt som lå i kortene. Men vi klaffet kjempegodt! Til tross for relativt stor aldersforskjell så hadde vi masse til felles og masse å prate om. Og en helt utrolig seksuell tiltrekning! Jeg tror ingen av oss egentlig var forberedt på kontakten vi fikk. Vi har begge vært enige om at noe "forhold" ikke var ønskelig, da han nylig har gått ut av et langt forhold og jeg er på et sted i livet hvor jeg ikke er klar for et nytt. Men allikevel så har vi ønsket å treffes og bli bedre kjent med hverandre. Det har hittil vært vanskelig da vi bor på hver vår side av landet og med barn og jobber så er det vanskelig å få det til å passe. Men planen har hele tiden vært at han skulle komme hit så fort det passet for begge.

Så til saken... Like før jul sa han at han skulle prøve igjen med eksen sin. Det var helt ok for min del. Sårt selvfølgelig, men jeg skjønte det veldig godt siden de tross alt har barn og et liv sammen. Og for barna sin skyld så mener jeg at det i hvert fall er verdt et forsøk.

Jeg satt igjen og synes det var trist, men svelget det unna og fortalte meg selv at det viktigste er jo at han har det bra.

Plutselig rett over på nyåret så fikk jeg en melding av han. Vi pratet litt om løst og fast, og han fortalte at det ikke fungerte mellom de og at de kom til å gå fra hverandre igjen. Jeg ble jo selvfølgelig glad for å ha kontakt med han igjen og vi pratet masse stort sett hver dag. Jeg sa at jeg ville la han styre kontakten frem til ting var litt lettere for han, men det la ingen hindring på kontakten. Han flyttet ut fra henne og jobbet aktivt for at alt skulle fungere med barna osv. Alt virket ok mellom oss og vi begynte å prate nærmere om at han skulle komme hit på besøk.

Så plutselig, helt ut av det blå så slutter han å ta kontakt. Jeg lot det gå to-tre dager før jeg sendte en meld og spurte om det gikk bra med han. Jeg fikk da til svar at han ikke klarte å fokusere på oss mens ting var vanskelige hos han. Etter det har jeg ikke hørt noe. Jeg skjønner selvfølgelig det, men da kunne han vel latt være å ta kontakt med meg igjen? Nå sitter jeg og synes det er trist igjen. Jeg hadde forsonet meg med at det ikke skulle være noe mer kontakt første gangen, og jeg sitter nå å føler meg som en skikkelig idiot som ikke bare ba han ligge unna når han tok kontakt igjen! Det dummeste er at hadde han tatt kontakt igjen så hadde jeg sikkert gjort samme feilen engang til...

Hvorfor sitter jeg nå og føler meg som den store stygge ulven?! Og hva kan jeg gjøre for å glemme han fullstendig denne gangen?

Anonymous poster hash: c02f7...803

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg tror kan være lurt er bare å slette/blokke alt av mail, tlfnr osv som han kan ta kontakt med deg via. Finn noe som opptar tid og ikke sitt og tenk på det. Hadde han ment noe seriøst med det ville han nok ikke kuttet kontakten, igjen! Om han nå tar kontakt med deg igjen, kanskje du bare burde si, at om han vil holde kontakten med deg denne gangen, er det seriøst, og vil han ikke det så er det over og ut for godt.

Anonymous poster hash: 46a80...9ad
  • Liker 2
Skrevet

Vinglepetter. Kanskje du bare skal være glad det ikke ble mer.

Anonymous poster hash: a9e21...fb9
Skrevet

Ikke la ham komme tilbake igjen nu da.

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar. Jeg tror ikke han kommer til å ta kontakt igjen. Det virket i alle fall ikke sånn denne gangen. En del av meg (den tåpelige delen :fnise:) håper vel egentlig at han gjør det. Vi fikk såpass god kontakt at det er synd å kaste det bort. Men det største problemet, for min del, var at det ble veldig komplisert. Selv om vi ikke engang har truffet hverandre. Jeg er redd for å knytte meg til noen, og når jeg først slapp opp litt så blir det sånn som dette. Jeg sitter og føler at jeg burde visst bedre og ikke latt meg "lure". Jeg er/var langt ifra forelsket, men jeg ønsket virkelig å bli bedre kjent med han.

Skrevet

Se på han som en liten epoke som nå er tilbakelagt og gå videre i ditt liv. Nytter ikke å dvele ved ting som det aldri kan bli noe av.

Anonymous poster hash: 64762...1fd
Skrevet (endret)

Se på han som en liten epoke som nå er tilbakelagt og gå videre i ditt liv. Nytter ikke å dvele ved ting som det aldri kan bli noe av.

Anonymous poster hash: 64762...1fd

Jeg vet ikke helt hva det ikke skulle bli noe av? Vi var enige om at det ikke kunne bli noe annet enn sex og godt selskap. Og det var helt ok. Jeg skjønner bare ikke hvordan det plutselig kunne bli så uinteressant, nesten over natta. Og jeg skjønner ikke hvorfor jeg sitter å føler at jeg er den som har gjort noe feil. Jeg føler at jeg har trengt meg inn i livet hans på noen måte.

Edit: der forsvant anonymiteten...

Endret av Neilana
Skrevet

Jeg har som deg TS, hatt et slikt "forhold" til en mann som kommer og går..Vi møttes på en dating nettside og har møtt hverandre og også hatt sex. Han har sagt han ønsker å satse på meg,men at han har for mye personlig han sliter med akkurat nå. Dette har han sagt lenge og ting tyder på at han snakker sant. Likevel er jeg sluttet å legge så mye i dette forholdet og lete etter andre å date.

Kom frem til at jeg enten måtte kutte kontakten helt eller ta ham som han er: en mann som aldri klarer å bestemme seg for hva han vil.

Jeg tror du også står ivenfor det samme valget: Enten akseptere at han kommer og går,og date andre, eller avslutte kontakten helt. Om man håper forholdet skal utvikle seg til noe mer, slik du kanskje innerst inne gjør siden du sier det var sårt da han fortalte om eksen, kan det bli veldig følelsesmessig slitsomt og frustrerende at noen oppfører seg slik.

Anonymous poster hash: 24d88...a9d
Skrevet

Siden det ikke har vært ment som noe "forholdsbygging" så har jeg heller ikke hatt noen negative tanker om å date andre. At det ikke har skjedd er bare tilfeldig. Han reagerte faktisk negativt på at jeg nevnte at jeg har en ff som jeg treffer en sjelden gang i blant, så det har jo tydeligvis vært noe der. Jeg kan helt fint akseptere at han kommer og går, det har jeg gjort hittil mens han var midt oppe i å gå fra eksen sin. For min del så hadde vi ikke måtte ha kontakt hver dag feks. Men det jeg ikke synes noe om er at det skal være så fint og flott noen dager, og så uten forvarsel så vil han ikke ha mer kontakt, uten noe annet enn at det er vanskelig å fokusere på oss. Hadde han trengt en periode uten kontakt så kunne han sagt det, uten at det hadde vært noe problem for meg. Men

Skrevet

Jeg har i en lengre periode hatt kontakt med en mann på nettet. Vi traff hverandre igjennom et diskusjonsforum så det var egentlig ikke noe spesielt som lå i kortene. Men vi klaffet kjempegodt! Til tross for relativt stor aldersforskjell så hadde vi masse til felles og masse å prate om. Og en helt utrolig seksuell tiltrekning! Jeg tror ingen av oss egentlig var forberedt på kontakten vi fikk. Vi har begge vært enige om at noe "forhold" ikke var ønskelig, da han nylig har gått ut av et langt forhold og jeg er på et sted i livet hvor jeg ikke er klar for et nytt. Men allikevel så har vi ønsket å treffes og bli bedre kjent med hverandre. Det har hittil vært vanskelig da vi bor på hver vår side av landet og med barn og jobber så er det vanskelig å få det til å passe. Men planen har hele tiden vært at han skulle komme hit så fort det passet for begge.

Så til saken... Like før jul sa han at han skulle prøve igjen med eksen sin. Det var helt ok for min del. Sårt selvfølgelig, men jeg skjønte det veldig godt siden de tross alt har barn og et liv sammen. Og for barna sin skyld så mener jeg at det i hvert fall er verdt et forsøk.

Jeg satt igjen og synes det var trist, men svelget det unna og fortalte meg selv at det viktigste er jo at han har det bra.

Plutselig rett over på nyåret så fikk jeg en melding av han. Vi pratet litt om løst og fast, og han fortalte at det ikke fungerte mellom de og at de kom til å gå fra hverandre igjen. Jeg ble jo selvfølgelig glad for å ha kontakt med han igjen og vi pratet masse stort sett hver dag. Jeg sa at jeg ville la han styre kontakten frem til ting var litt lettere for han, men det la ingen hindring på kontakten. Han flyttet ut fra henne og jobbet aktivt for at alt skulle fungere med barna osv. Alt virket ok mellom oss og vi begynte å prate nærmere om at han skulle komme hit på besøk.

Så plutselig, helt ut av det blå så slutter han å ta kontakt. Jeg lot det gå to-tre dager før jeg sendte en meld og spurte om det gikk bra med han. Jeg fikk da til svar at han ikke klarte å fokusere på oss mens ting var vanskelige hos han. Etter det har jeg ikke hørt noe. Jeg skjønner selvfølgelig det, men da kunne han vel latt være å ta kontakt med meg igjen? Nå sitter jeg og synes det er trist igjen. Jeg hadde forsonet meg med at det ikke skulle være noe mer kontakt første gangen, og jeg sitter nå å føler meg som en skikkelig idiot som ikke bare ba han ligge unna når han tok kontakt igjen! Det dummeste er at hadde han tatt kontakt igjen så hadde jeg sikkert gjort samme feilen engang til...

Hvorfor sitter jeg nå og føler meg som den store stygge ulven?! Og hva kan jeg gjøre for å glemme han fullstendig denne gangen?

Hvordan får man "en helt utrolig seksuell tiltrekning" gjennom å skrive på et forum med en man aldri har møtt?

Anonymous poster hash: bc547...7da

Skrevet (endret)

Hvordan får man "en helt utrolig seksuell tiltrekning" gjennom å skrive på et forum med en man aldri har møtt?

Hm, jeg vet ikke om kanskje seksuell tiltrekning er feil å skrive? Men vi liker de samme tingene, har de samme fetisjene, og uten å utlevere så veldig mye mer så vil jeg kalle det seksuell tiltrekning verbalt. Kanskje seksuell kjemi er bedre forklart? Endret av Neilana
Skrevet

Hm, jeg vet ikke om kanskje seksuell tiltrekning er feil å skrive? Men vi liker de samme tingene, har de samme fetisjene, og uten å utlevere så veldig mye mer så vil jeg kalle det seksuell tiltrekning verbalt. Kanskje seksuell kjemi er bedre forklart?

Ja, hvis man skal sette sin lit til digitale bokstaver på en nettside, så er det bedre forklart ;) Fallhøyden er endog stor

Skrevet

Er du helt sikker på at det faktisk er slutt mellom han og dama hans, at han ikke bare har lurt deg? Ikke for å være negativ, bare lurer.

Skrevet

Er du helt sikker på at det faktisk er slutt mellom han og dama hans, at han ikke bare har lurt deg? Ikke for å være negativ, bare lurer.

Jeg har tenkt tanken. Og jeg vet ærlig talt ikke. Første gangen så er jeg nesten helt sikker på at det var det, men denne gangen aner jeg ikke.

Skrevet

Ja, hvis man skal sette sin lit til digitale bokstaver på en nettside, så er det bedre forklart ;) Fallhøyden er endog stor

Selvfølgelig er fallhøyden stor, men det er den jo strengt tatt alltid. Den som intet våger, intet vinner. Og i verste tilfelle så hadde det blitt en merkelig helg med dårlig sex. Det er ikke verdens undergang ;)

Skrevet

Kutt han ut. Han vingler, og er uinteressert. Hadde dette forholdet betydd noe så hadde han vært "på" hele tiden. Han holder deg kanskje rett og slett på gress, mens han er fortsatt er ilag med "eksen".

Dessuten er det ikke akkurat fristende å få en annens unge og eksdame på kjøpet.

Anonymous poster hash: 67ebd...0af
Skrevet

Kutt han ut. Han vingler, og er uinteressert. Hadde dette forholdet betydd noe så hadde han vært "på" hele tiden. Han holder deg kanskje rett og slett på gress, mens han er fortsatt er ilag med "eksen".

Dessuten er det ikke akkurat fristende å få en annens unge og eksdame på kjøpet.

Anonymous poster hash: 67ebd...0af

Takk for et ærlig, rett fra levra, svar! Jeg ser jo selvfølgelig fornuften i det du skriver. Jeg tror du har helt rett, dessverre. Men sånn er livet!

Unge og eks har jeg også, så der kunne jeg ikke si noe :ler:

• Liker 1
Skrevet

Takk for et ærlig, rett fra levra, svar! Jeg ser jo selvfølgelig fornuften i det du skriver. Jeg tror du har helt rett, dessverre. Men sånn er livet!

Unge og eks har jeg også, så der kunne jeg ikke si noe :ler:

Har ikke sett ETT tilfelle ennå, hvor å rote seg bort i "opptatte" mennesker har ført noe godt med seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...