Gå til innhold

Sosiale studenter, hvor ofte drikker dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Summers
Skrevet (endret)

Dere som er i tidlig studentalder, hvor ofte går dere på fylla?

Synes nesten alle går på fylle flere ganger i uka.

Endret av Summers
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri.

Anonymous poster hash: 423ab...a5a
Skrevet

I begynnelsen av semesteret er det vanlig med flere ganger i uken men så må man jo lese til eksamen, da går det jo litt ned. Gjerne en gang i uken uten å bli megafull slik at man kan lese dagen etter osv. Så tar man en skikkelig fyllekule når eksamene er over.

Anonymous poster hash: bf6c6...cc4
Skrevet

1-4 ganger i mnd.

Ofte er det bare 3-4 pils på fors, og kanskje en eller to ute...en skikkelig "fest" om det er bursdag, selskap, klassefest eller andre arrangementer.

Kommer også an på om jeg har jobb eller ikke.

Anonymous poster hash: 3e85a...751
Skrevet

Må man drikke for å være sosial, sier du? vel.. da er jeg asosial student. Jeg drikker ikke.

• Liker 1
Skrevet

Må man drikke for å være sosial, sier du? vel.. da er jeg asosial student. Jeg drikker ikke.

Oppfattet det ikke som om TS mente det slik. Jeg drikker for øvrig 1-2 ganger i måneden, men aldri veldig mye.

Skrevet

Svært sjelden. Nå går jeg på et hardt og krevende studium og har ikke tid til å sløse bort helgene på fyll. De gangene jeg går ut, er det med kullet mitt, og det er ikke så ofte.

Jeg er sosial på universitetet, tilbringer store deler av dagen min der. Når jeg kommer hjem, har jeg ikke lyst til å være sosial, da trenger jeg å lade batteriene mine, og det gjør jeg ikke ved å drikke og føle meg dårlig neste dag.

Anonymous poster hash: 9f8a5...cda
Skrevet

Eneste gangene jeg går ut på byen, er etter eksamen - på eksamensfest. Og maks to impulsive byturer i løpet av et studieår.

Anonymous poster hash: 9f8a5...cda
Skrevet

1-2 ganger i uken, aldri 0, aldri 3.

Anonymous poster hash: 0a670...a79
Skrevet (endret)

Nå i begynnelsen av semesteret blir det fort minst én gang i uka. :) Men i eksamensperioden pleier jeg ikke å gå ut og feste. Er 19 år og studerer på universitetet.

Endret av magicpie
Skrevet

Noen ganger på begynnelsen av semesteret, og en skikkelig fyllekule etter siste eksamen. Så 2-3 ganger i halvåret. Jobber for mye til å få det til ellers. Tar jo selvfølgelig en øl til maten på familiemiddag og lignende, men da "drikker" jeg ikke for å drikke :biggrin:

Skrevet

Vel, varierer veldig. Kan være 6 skikkelige fyllekuler en måned, til ingen neste. Så si jeg drikker alkohol(enten bare en øl eller en skikkelig fest) en gang i uken.

Skrevet

2-3 ganger i mnd. Har jeg eksamen blir det mindre.

Skrevet

Rundt 1 gang i mnd, kanskje to der det er snakk om å gå på "fylla". Tar et glass vin/en pils ca engang i uka.

Skrevet

5 ganger/mnd omtrent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...