Sharlett Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Hei. jeg er ei jente på 23 år. Jeg har de siste ukene snakket med en gutt (28 år)jeg møtte over nettet. Vi startet med å skrive til hverandre på face, så meldinger før vi begynte å ringe hverandre. Etter det så har vi snakket veldig mye sammen både sms og telefon. Jeg kan også nevne at jeg hadde bursdag for noen dager siden, og dagen før så snakket jeg med han på telefonen og sa jeg skulle slappe av å se på en film for kvelden, så vi sa hadebra til hverandre. Når klokken slo litt over 24 så ringte han meg for å gratulere meg med dagen. Jeg syntes det var SÅ søtt. Etter litt mere snakk så bestemte vi oss for møtes. Ta noe enkelt så han kom til steder der jeg bor og vi gikk på en pub for å ta en øl og snakke. (møtes kl 17.00) Med engang vi møttes så "klikka" vi. Vi snakka i ett sett om alt mulig rart og det hjalp veldig at han er SUPER KJEKK. Timene gikk og vi valgte å dra for å spise og det var veldig hyggelig. Han sa at han ville dra på noen av de andre "pubene" i byen for å se hvordan de så ut etter oppussinga. Vi titta å bestemte oss for å sette oss ned. Vi tok noen pils til og hadde det så gøy. Vi diskuterte om film, og blei bedre kjent. Kvelden gikk og plutselig så sier han "Du? Toget mitt går om 15 min" jeg blei litt lei meg men svarte med "ok" men han sa at "men jeg har det så hyggelig med deg at jeg dropper det." å han smilte fra øre til øre. Vi fortsatte å ha det gøy å jeg sa at vi kunne ta bussen til meg så han kunne sove over der. (Jeg bor hjemme for øyeblikket å han var klar over det) vi kommer hjem og legger oss. han snur seg mot meg å sier "du får sove godt da" og kyssa meg. Vi hadde ikke sex eller noe roting. vi våknet likt dagen etter og han var enda kjekkere enn det jeg husket. Jeg trodde han kanskje kom til å trekke seg litt tilbake, men han la armen sin under hodet mitt, og når vi satt i soffan og tok en kaffe med min søster så tok han handa rundt meg og klemte meg inntil han. Når jeg sto å titta ut vinduet så kom han å holdt rundt meg. var så romantisk. Vi la oss i senga for å snakke og tulle litt og han tok tak i hodet mitt og kysset masse. Det blei nok litt hett mellom oss, men blei ikke noe alvorlig roting mellom oss. Jeg kjørte han til toget i drammen (kl 15) og når han skulle gå ut av bilen så skulle jeg gi han en klem og han skulle kysse meg så blei en litt klein støting, men jeg snudde hodet så vi fikk kysset ordentlig. Han sa han ville dra på kino med meg til uka. Dette var på søndag. Det er tirsdag idag og har ikke hørt noe fra han. Vi har sendt snapchat bilder til hverandre, men ikke noe mere. Så jeg lurer på om jeg skal sende han melding/ringe eller skal jeg vente til han tar kontakt? Blei litt langt, men håper dere kan svare meg.
Leonia Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Ta kontakt du, så slipper du å gå å vente på at han tar kontakt Han liker deg jo åpenbart!
Sharlett Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2014 Ta kontakt du, så slipper du å gå å vente på at han tar kontakt Han liker deg jo åpenbart! Jeg har tenkt på det for vi har snakket mye sammen de siste ukene, men jeg er så redd for å bli "masete". Har kanskje vært litt ivrig tidligere, men det er fordi jeg er veldig utålmodig og klarer ikke venting og tenking.
Leonia Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Jeg har tenkt på det for vi har snakket mye sammen de siste ukene, men jeg er så redd for å bli "masete". Har kanskje vært litt ivrig tidligere, men det er fordi jeg er veldig utålmodig og klarer ikke venting og tenking. Siden han sa at han kunne tenke seg å gå på kino med deg denne uken, så kan jo du sende en sms og spørre hvilken film han kunne tenke seg å se? Jeg synes ikke at det virker masete
Sharlett Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2014 Siden han sa at han kunne tenke seg å gå på kino med deg denne uken, så kan jo du sende en sms og spørre hvilken film han kunne tenke seg å se? Jeg synes ikke at det virker masete Blir ikke masete akkurat, men jeg håper jo at han vil ta kontakt. Jeg tror automatisk at hvis han ikke tar kontakt så liker han meg ikke. Men etter alt som skjedde på vær date som varte 1 døgn nesten så må han være interessert. Men hadde vært fint hvis han ringte ;P
Sophie-Ann Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Hvis han er interessert, så liker han at du tar kontakt. Du har ingenting å tape på dette, tvert i mot. Da vet du hvor du står hvis han ikke svarer. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Send han en melding. Mye enklere for begge parter. Går sikkert å venter på hverandre dere nå Anonymous poster hash: 1c292...6cc
Leonia Skrevet 28. januar 2014 #8 Skrevet 28. januar 2014 Blir ikke masete akkurat, men jeg håper jo at han vil ta kontakt. Jeg tror automatisk at hvis han ikke tar kontakt så liker han meg ikke. Men etter alt som skjedde på vær date som varte 1 døgn nesten så må han være interessert. Men hadde vært fint hvis han ringte ;P Hehe, skjønner at det kan føles som om han ikke liker deg om han ikke tar kontakt. Men nå har det jo bare gått to dager siden du sist hørte fra han, og jeg ville ikke akkurat tenke at han ikke likte deg selv om du ikke har hørt fra han på to dager. Menn er veldig forskjellig fra oss damer der, de har ikke et like stort behov som oss når det gjelder å ha kontakt hele tiden.
Sharlett Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 28. januar 2014 Ja har bare gått 2 dager så trenger ikke å bli skjelven i buksen helt ennå, men det traff meg veldig idag tidlig når jeg sjekka telefonen min og ikke hadde fått noe meldinger. Kanskje jeg skulle vente til ikveld å ringe han, eller vente til i morgen isteden hvis jeg ikke hører noe?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #10 Skrevet 28. januar 2014 Han driver sikkert og leter etter et nytt sted å bo etter at samboeren lurte på hvor i helv... han var på lørdag natt. Anonymous poster hash: ef29c...820
Sharlett Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #11 Skrevet 28. januar 2014 Han driver sikkert og leter etter et nytt sted å bo etter at samboeren lurte på hvor i helv... han var på lørdag natt. Anonymous poster hash: ef29c...820 Hva er det godt for å skrive?? 1
Sharlett Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #12 Skrevet 28. januar 2014 (endret) Jeg har nå snakket med han på telefonen. vi tullet litt og snakket om ting vi snakket om når vi møttes. På slutten av samtalen så sa jeg at jeg syntes det var veldig hyggelig å møte han og lurte på om han ville det samme iløpet av uka. Han svarer med at han også syntes det var hyggelig å møtes og at vi kunne prøve på det denne uka, kan se nærmere helga sa han. han hadde tidligere spurt meg hva jeg skulle denne uka, å jeg det samme til han å vi begge sa "ingenting. har ingen planer" Er det et bra tegn?? Endret 28. januar 2014 av Sharlett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå