Katten Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Hvilken skjønnhetsblogger leser dere? Norske eller engelske.Har ikke funnet så mange norske, leser heidichic.blogg.no, men kan ikke helt relatere meg til all sminken hun bruker eller stilen hennes, selvom hun er flink. Har dere noen andre tips? Elsker intothegloss.com, men vil gjerne finne flere!
Gjest Nanne70 Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Jeg liker Pixiwoo.com og Lisa Eldridge.
rox Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Lisa Eldrige for sminke og Hildechristina.com for hudpleie og stæsj er mine favoritter.
Gjest Tigress Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Eg likar godt frmheadtotoe.com og rodeo.net/killercolours.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Hvilken skjønnhetsblogger leser dere? Norske eller engelske.Har ikke funnet så mange norske, leser heidichic.blogg.no, men kan ikke helt relatere meg til all sminken hun bruker eller stilen hennes, selvom hun er flink. Har dere noen andre tips? Elsker intothegloss.com, men vil gjerne finne flere! Hmm, siden når ble katten kvinne?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Hmm, siden når ble katten kvinne? Det er forskjell på Katten. og Katten ! Anonymous poster hash: 63fa9...db5
Katten Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2014 Hmm, siden når ble katten kvinne? Haha, ja "Katten." med punktum er ikke meg, litt forvirrende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå