Makrell Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Vi er på utkikk etter ny oppvaskmaskin, og håper på noen gode tips. Har vært misfornøyd med forrige maskin, da jeg ikke synes den vasket rent nok. Så, noen som kan tipse om en super oppvaskmaskin, uansett prisklasse?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Vi er på utkikk etter ny oppvaskmaskin, og håper på noen gode tips. Har vært misfornøyd med forrige maskin, da jeg ikke synes den vasket rent nok. Så, noen som kan tipse om en super oppvaskmaskin, uansett prisklasse? Miele! Verdens beste merke. Går ikke i stykker. Anonymous poster hash: e832f...547 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Enig med AB over. Miele er bygd for 20 leveår. Eneste forskjellen på dyr og billig Miele er utstyret. Altså hvor mange program etc. Vi har akkurat kjøpt tørketrommelen, vaskemaskin og oppvaskmaskina fra Miele på tilbud. Min mor har vaskemaskin og tørketrommelen og hatt det i 4-5 år og er ganske fornøyd. Anonymous poster hash: 0d6bb...9af
_Aries Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Miele! Verdens beste merke. Går ikke i stykker. Anonymous poster hash: e832f...547 Ja, Miele er kjent for å være et veldig godt merke! Selv har jeg Bosch og er veldig fornøyd med den også
Amys Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Vi har hatt to Asko-maskiner og vært fornøyd med begge. Forrige maskin var 5-7 år gammel Bosch SuperSilence-ettellerannet, og den var også ok, men vasket ikke like bra som Asko'ene. Miele har jeg ikke testet, jeg liker ikke innredningen (de har kun bestikkskuff, ikke kurv).
helenaa Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Hvilken har du nå da? Jeg har ingen konkrete tips, men ville gått for en som er stille. Hvis maskinenen ikke vasker skikkelig, høres det ut som det er noe veldig rart med den...
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Skriver under på Miele. Har hatt vår nå i så mange år at jeg har kommet ut av tellingen. Dvs. langt over 10 år... . Har tidligere hatt Bosch, og på hytta Whirlpool. Dårlig utnyttet innredning), vasker dårligere, og Bosch'en var ødelagt rett etter garantien. Dvs. var vel ca. 6 år. Misliker når ting er laget slik at de går i stykker akkurat når man ikke kan reklamere... Selv kjøper jeg kun Miele hvitevarer etter å prøvd ulike merker. Har vært forbruker av hvitevarer i ca. 25 år nå. Det er det eneste merket jeg alltid har vært fornøyd med. Kjøper heller den billigste Miele enn den dyreste av andre merker. Vedr. bestikkskuffe eller ikke. Det er en smak- eller vanesak. Selv har jeg hatt begge deler, men foretrekker bestikkskuffe. Mange andre merker har tatt etter Miele på dette (de var først ute). Ser at en bruker over skryter over varighet på 5-7 år på en Asko-maskin. Er ikke det dårlig da? Anonymous poster hash: d381f...30f
Gjest star123 Skrevet 28. januar 2014 #8 Skrevet 28. januar 2014 en annen ting du burde se etter er lydnivået. billig miele bråker noe inni helvete, må opp i litt pris klasse på miele. er ikke alle miele produkter som er produsert i tyskland noen eldre billigere miele er produsert i kina
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #9 Skrevet 28. januar 2014 Veldig mange av oppvaskemaskinene, de aller fleste, inneholder mange av de samme delene. Det samme gjelder vaskemaskiner og tørketrommler. Du kan kjøpe dyre merker med stort sett er forskjellen design og enkelte funksjoner. Du får mye det samme ifølge to ulike servicetekknikere jeg har brukt for å se på ting hjemme hos oss. Men for all del, kjøp Miele fordi det anbefales. Anonymous poster hash: d7d5d...8d4
Amys Skrevet 29. januar 2014 #10 Skrevet 29. januar 2014 Ser at en bruker over skryter over varighet på 5-7 år på en Asko-maskin. Er ikke det dårlig da? Anonymous poster hash: d381f...30f hm, var det meg du mente? Det var en Bosch-maskin jeg nevnte som var 5-7 år gammel da vi solgte den i fjor, fungerte helt fint men hadde feil farge til kjøkkenet. Den ene Askoen jeg nevnte ble solgt pga flytting, aner ikke hvor gammel den var men vil gjette på 7-8 år, fungerte også helt fint. Den andre Askoen er den vi har nå, kan ikke si noe om kvaliteten da vi bare har hatt den et år, men den vasker iallfall bra. Også har den både bestikkskuff og kurv Skuff har definitivt sine fordeler, men til bestikk mener jeg kurv er det beste når kjøkkenskuffen det ligger i er noen meter unna oppvaskmaskinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå