AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Overskriften sier sitt. Jeg blir gal av han på alle mulige måter. Han sjarmerer meg, irriterer meg, forvirrer meg og gjør meg trist å glad på en og samme tid. Det har vært slutt i 4 mnd. Vi har ikke hatt kontakt før vi tok opp kontakten igjen for et par uker siden. Nå forteller han meg at jeg et absolutt en eks han kunne tenkt seg å ha tilbake og han vet at han vil bli lei av singellivet å komme tilbake, fordi han etterhvert nå har funnet ut hva han har mistet. Jeg må legge til at han nå er blitt den typen som bare sitter hjemme, jobber og sover. Når han har sakt di tingene han har sakt, har det vært på oppfordring fra meg. Jeg har gitt han rom å fred di sisste ukene og vi er heller ikke venner på facebook. Vet ikke hva jeg skal tenke om dette? Om han vet han vil tilbake så burde han kjappe seg, for følelsene mine forsvinner også. Skjønner ikke hvorfor mannfolk skal være så ubesluttsomme??? Anonymous poster hash: d484f...da4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Han gjorde det slutt, gikk på byen og ingen damer ville snakke med han fordi han var 20kg overvektig i en jobb som går ingenveier? Nå vil han tilbake? Ikke mye å satse på. Anonymous poster hash: 913eb...8dd
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Han gjorde det slutt, gikk på byen og ingen damer ville snakke med han fordi han var 20kg overvektig i en jobb som går ingenveier? Nå vil han tilbake? Ikke mye å satse på. Anonymous poster hash: 913eb...8dd Haha, nei han er langt fra overvektig og usjarmerende. Tvertimot! Men han har holdt seg på matta siden det ble slutt. Ja, dere mener sikkert at dette er noe jeg umulig kan vite, men vi bor på en liten plass å har mange felles venner, slik at dette hadde kommet meg for øret.. Synes bare det er så urettferdig av han å være villig til å gi meg en sjangse nå å ikke når problemene i forholdet oppsto. Da holdt han det for seg selv, gjorde det slutt på dagen å flyttet ut dagen etterpå.. Nei, det er vanskelig å si om det er noe å satse på. Igrunn er det ikke det, men man vil jo gjerne se om det kan funke når vi var sammen så lenge å har så mye historie sammen.. Syns ikke dette er enkelt, å merker at jeg setter livet litt på vent selv om det er akkurat det jeg ikke vil gjøre :/ TsAnonymous poster hash: d484f...da4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå