AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Hei. Nå er jeg veldig forvirret. En som skulle selge en iPhone 5c til 3k, og jeg var villig til å betale 3k for den, den ble kjøpt 16.1.14 - men til meg sa hun at den var 4 dager gammel, en venninne av meg fikk tilsendt kvittering på bilder og av telefonen. Men hun overså meg når jeg spurte etter dette. Venninnen min fikk vite masse om telefonen, som hun utelukket for meg. Så all info jeg trengte måtte gå gjennom venninnen min fordi selgeren ikke svarte meg. Hun sier to forskjellige ting, når jeg først startet samtalen med henne så spurte jeg om hun ville bytte i en Xperia Z + mellomlegg. Men det takket hun nei til, fordi hun sparte til en Mac og at hun hadde en samsung telefon, men til venninnen min sa hun at hun trengte pengene til en samsung telefon. Hva ville dere gjort i denne situasjonen? Føler jeg ikke kommer meg noen vei med denne jenten, hun er virker så vanskelig. Sier at hun må gå, men hun fortsetter å preike med venninen min... Anonymous poster hash: bf04d...dea
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Det er vel ikke så vanskelig? Dersom du stiller selger et konkret spørsmål, du vet hun har mottatt spørsmålet, og hun ikke svarer innen rimelig tid, så gidder du ikke å snakke mer med henne. Ingen vits å bruke tid på folk som ikke vil snakke med deg. Angående feilinformasjon kan det jo hende dere har misforstått hverandre, eller hun har ombestemt seg, men dersom hun ikke svarer selv om du spør høflig, så er det ikke så nøye uansett, slutt å snakke med henne. Det kommer flere telefoner. Anonymous poster hash: 1dc9b...9f4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Høres for useriøst ut, hadde droppet det. Du får minst 2500 i avslag, det virker for godt til å være sant og det kan hende den er stjålet.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Sjekket finn.no for ts. Du får bare droppe henne når hun er så uklar da. Så legger du på 500,-, og får samme tlf for 3500,- m/kvittering på finn nå. Anonymous poster hash: 5a75e...9e0
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Høres for useriøst ut, hadde droppet det. Du får minst 2500 i avslag, det virker for godt til å være sant og det kan hende den er stjålet. Jeg har sett kvitteringen, venninnen min sendte meg den. Jeg er uten telefon, så må egentlig ha en telefon fortløpende... Anonymous poster hash: bf04d...dea
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Sjekket finn.no for ts. Du får bare droppe henne når hun er så uklar da. Så legger du på 500,-, og får samme tlf for 3500,- m/kvittering på finn nå. Anonymous poster hash: 5a75e...9e0 Funnet en iPhone 5 til 4k i Bergen. Den så veldig fin ut. Den ble kjøpt 21.11.12, men vet ikke om den er garanti på,tilfelle noe gale skjer med telefonen. Anonymous poster hash: bf04d...dea
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Kjøp heller en midlertidig billigtelefon til 100-300 kroner, så du har tid til å lete etter den rette telefonen, enn å risikere å kaste bort mange tusen på et useriøst kjøp. Anonymous poster hash: 1dc9b...9f4 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #8 Skrevet 28. januar 2014 Kjøp aldri en telefon brukt, eller fra åpnet pakke. Kjøp en billig reservetelefon og spar opp penger til å kjøpe en ny senere. Anonymous poster hash: 3f482...aec 1
Gjest Aqua Skrevet 29. januar 2014 #9 Skrevet 29. januar 2014 Kjøp aldri en telefon brukt, eller fra åpnet pakke. Kjøp en billig reservetelefon og spar opp penger til å kjøpe en ny senere. Anonymous poster hash: 3f482...aec Noen spesiell grunn? Så lenge man får med original kvittering, og den stemmer med serienr på tlf (imei nr), så er sjansen liten for at det er tyvegods i hvertfall..
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #10 Skrevet 29. januar 2014 Jeg har sett kvitteringen, venninnen min sendte meg den. Jeg er uten telefon, så må egentlig ha en telefon fortløpende... Anonymous poster hash: bf04d...dea tror du har misforstått hva dette ordet betyr. Det ordet du antageligvis leter etter er "omgående" Anonymous poster hash: dd193...ce2 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå