Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle!

Jeg trenger litt hjelp her... Hadde en SA 10.oktober i fjor, og har enda ikke fått mens tilbake. Fikk ikke legetime før i begynnelsen av mars nå. Jeg var 10 uker på vei da jeg mistet, og selv om det ikke var helt planlagt ønsker vi likevel å prøve på nytt nå, ettersom vi var litt forberedt på det hele.

10 dager etter SA var jeg å tok blodprøve, og HCGnivået hadde da sunket til 10. I slutten av november fikk jeg positiv CB-test med "gravid, 1-2uke". Jeg kjøpte et par tester til, da jeg tenkte at det var for godt til å være sant. Disse testene var negative. Nå skriver vi snart februar, og fremdeles ingen mens.

Har hatt en del stikking og murring og strekking i livmora, men alle testene er negative. Fant ut jeg skulle prøve CB-fertilitetsmonitoren for å finne ut om jeg hadde eggløsning, og har hatt "høy" siden jeg begynte å teste (i 8 dager). Idag tok jeg eggløsningsstick da jeg ikke har flere graviditetstester, og det er en stund siden jeg testet meg sist - og vi reiser til syden imorgen. Legger ved resultatet... Jeg skjønner ingen ting - gjør dere??

post-73105-572662_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du utskrapning? Det kan være at ikke alt har kommet ut... Men at du må vente helt til mars synes jeg er forkastelig. Har du mulighet til å bestille deg en time direkte til gyn. så ville jeg gjort det. Gyn. kan sjekke om alt er som det skal og du kan få noen tabletter som sette igang mens :)

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 8086a...4af
Skrevet

Bor på en liten plass med endeløse ventelister på legekontoret... Og her må man få henvisning fra lege for å komme til gyn... Er håpløst! Var på sykehuset da jeg hadde sa, og hun dro ut "svangerskapsrestene" (som hun så fint kalte det...). Hun mente på at kroppen min kvittet seg så godt med det allerede bare en times tid etter jeg begynte å blø, at det neppe var behov for noen utskrapning... Med mindre det begynte å lukte vondt av blodet, eller jeg fikk store smerter. Har ikke hatt noen av delene.. Er så merkelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...