AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Hei dere! Jeg trenger litt råd og hjelp. Jeg har nå "datet" en mann i fem uker, vi har det veldig koselig når vi er sammen. Lager mat, går turer, koser oss godt og lenge i sengen. Han er 13 år eldre enn meg. Vi har mange felles interesser og felles venner. Han sa veldig tidlig at han trodde vi var på forskjellige steder i livet, og det tolket jeg som om vi kunne holde på litt og ha det moro sammen, men at dette ble ikke seriøst. Men nå de siste to ukene har vi brukt mer og mer tid sammen, og han sier han liker meg veldig godt, er veldig kjælen og kosete. Alle de pene ordene og komplimentene han gir meg gjør meg litt forvirret. Og jeg vet ikke hvordan jeg skulle spurt hva han tenker om oss, eller om jeg burde gjøre dette (?). Jeg vet også at han henger en del på nettdating-sider, men det er vel OK, fordi vi er jo ikke eksklusive. Jeg tror også jeg begynner å falle for han, og jeg er redd for å bli såret om han ikke vil noe annet enn bare å kose og ha sex. Så, bør jeg ytre hva jeg føler for han. Eller vil det kanskje skremme han vekk? Hvordan finner jeg ut hva han vil? Anonymous poster hash: 3f770...2e3
heleneharefrøk1 Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Hei! Det beste du gjør er å være åpen og ærlig - og si det rett ut. "Hvor vil du hen med dette?" Jeg tror ikke du skal gå så lenge å lure, for så å bli skuffet. Jeg hadde ikke klart det ihvertfall. Kanskje han selv ikke vet, men du burde jo få svar på om han vil noe videre eller om dette bare er for fun. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Hva er det med kvinner egentlig? Du dater en mann, du utvikler følelser, han forvirrer deg med å oppføre seg på en måte men å si at han ikke vil være seriøs. Det er veldig enkelt: du spør rett og slett om han kunne tenkt seg noe seriøst etterhvert. Hvis han skremmes vekk, så er han ikke rett for deg. Hvis han sier at joda, en dag kanskje, så fortsetter du å date han til det eventuelt har gått for lenge uten å bli seriøst. Da kuttter du det ut. Det er bare å spørre. Nyt ellers datingen og kos dere sammen! Anonymous poster hash: d6b6a...a45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå