Gå til innhold

Når bestille bukett?

Anbefalte innlegg

Gjest Poirot
Skrevet

Hvor lang tid i forveien bør man bestille brudebuketten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte den for en mnd siden, og skal gifte meg 3 juli. Damen på blomsterbutikken sa det var vanlig med rundt 1-2 mnd før bryllupet.

Skrevet

Jeg bestilte den ca. 6 uker før, og da fikk jeg beskjed om at jeg var sent ute. Men så gifter vi oss i høysesongen også da. Det har jo litt å si.

Skrevet

Jeg bestilte den for tre uker siden og det er ennå en måned igjen til den store dagen

Skrevet

Kvinneguidens guide (eller er det en jeg fant på dittbryllup?) sier at dette skal skje 6-9 mnd før bryllupet.

Vi gjorde det litt under 2 mnd før bryllupet. Men vi hadde så vidt snakket med blomsterbutikken fra før da - vi kjenner dem bittelitt.

Skrevet

Hei!

Jeg gjorde dette i går, gifter meg i oktober.

Har ikke 100% bestemt meg for bukett, men har snakket med hun som skal pynte kirken, sette sammen buketten og pynt + +

Hun skal lete litt rundt etter calla i fargene jeg ønsker.

Hadde plukket meg ut denne buketten, men forandret mening etter å ha snakket med henne. Vi fant en nydelig bukett i en bok hun hadde, og fargene skal settes sammen utifra innbydelsen, farge på kjole og farge på håret mitt. Er så fornøyd!!!

Skrevet

Har gjort det for leeenge siden, men damen i butikken sa at det holdt med rundt en måned i forveien.

Skrevet

Vi bestilte blomster rett etter påsken......

Det blir vel rundt seks uker før eller noe... Vi hadde god tid da men jeg syns hele tiden det har vært greit å få unna alt mulig sånt som kan gjøres unna tidlig... Det har jeg igjen for nå, nå har jeg nemlig så veldig mye annet å drive med.... :ler:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Vær tidlig ute, spesielt hvis du skal gifte deg i "sesongen". Mange blir rett og slett fullbooket til enkelte helger.

Skrevet

Oj..Bestilte for noen uker siden jeg! Men var innom og pratet med de i vinter. Fikk beskjed om at jeg burde bestille senest noen uker før bryllupet. Men dette er en blomsterbutikk med bra kapasitet da :-)

Skrevet

Jeg bestilte min 5 uker før, og fikk beskjed om at det var i siste liten...

Har vel noe med at man bruker litt spesielle blomster i akkurat denne buketten, så da trenger de litt tid. Vet ikke jeg.. Er jo ikke akkurat noen blomsterdekoratør :wink::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...