Munnspill Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Hei, Det har seg sånn at jeg har klart å forelske meg i to fantastiske jenter, men de bor ikke der jeg bor. Det er lenge siden jeg har vært forelsket og jeg har blitt ganske revet med av hvor vakre, intelligente og generelt flotte mennesker er. Den ene bor på den andre siden av atlanterhavet og den andre bor en håndfull timer unna meg. Jeg vet at de begge liker meg. Hun som bor på den andre siden av atlanterhavet liker at jeg bestemmer så kanskje jeg kan få henne til å flytte dit jeg bor. Den andre bor nære nok til at jeg kan pendle i helger selv om det blir ganske pes, men hun er mye mer uavhengig. Jeg tenker jeg har fire muligheter: 1) jeg velger den nærmeste av praktiske årsaker 2) jeg velger hun som bor på andre siden av havet og satser på at over tid er det mulig å få til noe 3) jeg prøver å få begge og at hun som bor lengst unna flytter dit jeg bor slik at jeg kan pendle eller flytter inn sammen med hun som bor nærmest 4) jeg prøver å glemme dem og heller finne en jente som bor i samme by Jeg vet ikke hva de vil synes om et slags trekantforhold eller at de deler meg. Hun som liker at jeg er litt dominant vil nok kunne gå med på det hvis jeg bruker litt tid og klarer å få henne over atlanteren. Jeg vet ikke hva hun andre vil si og jeg vet ikke om jeg i det hele tatt kan spørre henne uten å fornærme henne dypt. Jeg ønsker å få til 3) fordi jeg liker dem begge godt og ser dem som meget potensielle livspartnere. Samtidig har jeg alltid ønsker å ha to jenter hvorav begge er vakre, intelligente og fantastiske. Hva tror dere, skal jeg fokusere på en for å øke sjansene med denne og dermed prøve å undertrykke følelsene mine for den andre? Eller skal jeg prøve å følge hjerte mitt? Eller er jeg bare forelsket og det kommer til å gå over så jeg kan likesågodt finne meg noen helt andre?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Det var da voldsomt til svulstige følelser. Anonymous poster hash: 4d065...ada 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Glem trekantforhold, selv om man liker å lese om det i media så passer ikke slike forhold for 90% av befolkningen. Om det meste står likt mellom hun på andre siden av Atlanteren og hun som bare bor noen timer unna så ville jeg gått for hun siste. Avstandsforhold der man er avhengig av fly og med så stor avstand er massivt pain in the ass, snakker av erfaring der, har hatt flere av dem, men nå kommer jeg ikke til å gå inn noe nytt. Skal man fly langt koster det en del penger, man må sette av mye tid (minst tre-fire dager av gangen og selv det er kort) når man skal besøke noen så langt unna og man er i forskjellig tidssone. Partnere som bor noen timer unna er mye mer praktisk og det vil være mye lettere å besøke hverandre oftere. Mitt råd, unngå avstandsforhold med lange avstander om man kan. Anonymous poster hash: 424b7...ad7 1
Munnspill Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2014 Det var da voldsomt til svulstige følelser. Anonymous poster hash: 4d065...ada Som jeg sa er det lenge siden jeg har vært forelsket og nå har det slått kraftig rot helt ut av det blå.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Som jeg sa er det lenge siden jeg har vært forelsket og nå har det slått kraftig rot helt ut av det blå. Eh hvor gammel er du? Er du liksom forelsket i begge to?? Anonymous poster hash: 0d7e3...50d
Munnspill Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2014 Glem trekantforhold, selv om man liker å lese om det i media så passer ikke slike forhold for 90% av befolkningen. Om det meste står likt mellom hun på andre siden av Atlanteren og hun som bare bor noen timer unna så ville jeg gått for hun siste. Avstandsforhold der man er avhengig av fly og med så stor avstand er massivt pain in the ass, snakker av erfaring der, har hatt flere av dem, men nå kommer jeg ikke til å gå inn noe nytt. Skal man fly langt koster det en del penger, man må sette av mye tid (minst tre-fire dager av gangen og selv det er kort) når man skal besøke noen så langt unna og man er i forskjellig tidssone. Partnere som bor noen timer unna er mye mer praktisk og det vil være mye lettere å besøke hverandre oftere. Mitt råd, unngå avstandsforhold med lange avstander om man kan. Anonymous poster hash: 424b7...ad7 Hmmm...takk for den realitetsorienteringen. Jeg er ikke spesielt keen på reise tvers over atlanteren bare for å treffe dama mi. Når det kommer til trekantforhold så er ikke disse damene akkurat blant de 90 %, selv om et ikke trenger å bety at de synes det er ok å leve i et slikt trekantforhold. Det kan jo være en mulighet å innlede et forhold med den nærmeste, så fortelle henne om den andre og spørre om det er greit at jeg beholder kontakten med henne eller om hun helst vil at jeg skal slutte. Men legge det opp slik at det åpenbart er en slags seksuell belønning til henne for å si det er greit at jeg beholder kontakten med den andre. Hvis kunststykket virker kan jeg så jobbe med å overtale den lengst unna om å prøve å flytte over Atlanteren.
Munnspill Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2014 Eh hvor gammel er du? Er du liksom forelsket i begge to?? Anonymous poster hash: 0d7e3...50d Ser ikke hva det skulle ha med saken å gjøre, både jeg og de to jentene er alle godt og ferdig utdannede, nysgjerrige og ikke ferdig etablerte noe sted.
Ferny Skrevet 28. januar 2014 #8 Skrevet 28. januar 2014 Hmmm...takk for den realitetsorienteringen. Jeg er ikke spesielt keen på reise tvers over atlanteren bare for å treffe dama mi. Når det kommer til trekantforhold så er ikke disse damene akkurat blant de 90 %, selv om et ikke trenger å bety at de synes det er ok å leve i et slikt trekantforhold. Det kan jo være en mulighet å innlede et forhold med den nærmeste, så fortelle henne om den andre og spørre om det er greit at jeg beholder kontakten med henne eller om hun helst vil at jeg skal slutte. Men legge det opp slik at det åpenbart er en slags seksuell belønning til henne for å si det er greit at jeg beholder kontakten med den andre. Hvis kunststykket virker kan jeg så jobbe med å overtale den lengst unna om å prøve å flytte over Atlanteren. LOL! Dream on. 4
Munnspill Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 28. januar 2014 LOL! Dream on. Bare fordi det kan skje på film betyr ikke at det ikke kan skje i virkeligheten. Vet om mange som ikke er så gift med sine egne planer og tanker at de tør å gjøre noe fordi de får lyst til det - selv om det kan høres merkelig ut for mange kan det høres helt normalt ut for andre. Selv blant mine nærmeste vet jeg om typsike film-eksempler med meant-to-be situasjoner etter ultratilfeldige møter som utviklet seg til et avstandsforhold over store hav og til slutt endte med familie og samliv.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #10 Skrevet 28. januar 2014 Bare fordi det kan skje på film betyr ikke at det ikke kan skje i virkeligheten. Vet om mange som ikke er så gift med sine egne planer og tanker at de tør å gjøre noe fordi de får lyst til det - selv om det kan høres merkelig ut for mange kan det høres helt normalt ut for andre. Selv blant mine nærmeste vet jeg om typsike film-eksempler med meant-to-be situasjoner etter ultratilfeldige møter som utviklet seg til et avstandsforhold over store hav og til slutt endte med familie og samliv. Ja, avstandsforhold kan fungere, men du bør nok kanskje ikke anta at det er realistisk å bruke den nærmeste som safeguard mens du egentlig prøver deg på den "over there". Jeg sier ikke at det ikke fungerer for noen, men min erfaring er at det er særdeles få som er interessert i et slikt forhold generelt sett. Og jeg tror en slik konstellasjon er ennå vanskeligere i et avstandsforhold der tillit er en av alfa og omega faktorene for å få det til å fungere. De fleste kvinner vil nok se på det som vanskeligere å gi deg tillit med den avstanden selv om du er ærlig om at du ønsker trekantforhold. Anonymous poster hash: 424b7...ad7 3
Munnspill Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #11 Skrevet 28. januar 2014 Ja, avstandsforhold kan fungere, men du bør nok kanskje ikke anta at det er realistisk å bruke den nærmeste som safeguard mens du egentlig prøver deg på den "over there". Jeg sier ikke at det ikke fungerer for noen, men min erfaring er at det er særdeles få som er interessert i et slikt forhold generelt sett. Og jeg tror en slik konstellasjon er ennå vanskeligere i et avstandsforhold der tillit er en av alfa og omega faktorene for å få det til å fungere. De fleste kvinner vil nok se på det som vanskeligere å gi deg tillit med den avstanden selv om du er ærlig om at du ønsker trekantforhold. Anonymous poster hash: 424b7...ad7 Kan det være et problem å i det hele tatt nevne den andre dama langt unna for hun som bor nærme? Jeg vil mye heller være ærlig og åpen om hvem jeg er, og hun som bor nærme er veldig direkte i sin kommunikasjon. Hun foretrekker å gå rett på sak om man ønsker å ta opp noe. Det er jo ikke verre for henne å si at hun ikke synes noe om det og ønsker at jeg slutter å ha kontakt med hun andre. Bør kunne klare å dytte hun andre ut av tankene om jeg får regelmessig sex i helgene og oppmerksomhet av hun som bor nærme. Men da har jeg likevel fisket etter muligheten...
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #12 Skrevet 28. januar 2014 Kan det være et problem å i det hele tatt nevne den andre dama langt unna for hun som bor nærme? Jeg vil mye heller være ærlig og åpen om hvem jeg er, og hun som bor nærme er veldig direkte i sin kommunikasjon. Hun foretrekker å gå rett på sak om man ønsker å ta opp noe. Det er jo ikke verre for henne å si at hun ikke synes noe om det og ønsker at jeg slutter å ha kontakt med hun andre. Bør kunne klare å dytte hun andre ut av tankene om jeg får regelmessig sex i helgene og oppmerksomhet av hun som bor nærme. Men da har jeg likevel fisket etter muligheten... Ja, selvsagt har du lov til å spørre om det, men jeg ville nok ikke forventet at hun sa ja Men ser egentlig ikke vitsen i å date noen over atlanteren om man allerede klikker bra med noen som er nærmere. Å ta fly for for å date noen er dyrt, upraktisk, tidkrevende i lengden. Det kan være verdt det men da skal det virkelig være "the one" på alle måter. Anonymous poster hash: 424b7...ad7
Gjest Ingaborga Skrevet 28. januar 2014 #13 Skrevet 28. januar 2014 hahaha hvis noen jeg datet hadde spurt om jeg ok med at han datet noen andre, ville jeg ha vært oppriktig fornærmet, er ikke det nok for deg å bare ha den ene? Hvis hun var så fantastisk som du sier, ville du ikke falt for den andre, og omvendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå