AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Har datet en jente i 2-3 måneder nå. Hun er bra på mange måter og vi har det moro sammen. Men jeg vet at hun har en litt vill fortid og har hatt en god del partnere før meg. Det har gjort at jeg ikke har investert så mye i dette og har egentlig ikke utviklet noen følelser. For meg er det stort sett jevnlig sex med en pen og oppegående jente (hun er 25). Problemet er at hun har fått følelser for meg og snakker mer og mer om oss. Hun forteller meg at hun liker meg, har følelser for meg osv. Jeg har ikke følelser for henne og ser vel egentlig aldri for meg at jeg skal satse på oss, men samtidig har vi det moro og jeg ønsker ikke å avslutte ting ennå. Jeg vil heller ikke lyve til henne og si at jeg har følelser for henne. Men samtidig er det vel begrenset hvor lenge jeg kan utsette å ha en prat med henne om dette. Jeg dater ingen andre for tiden (har dog hatt sex med 1 annen jente i denne perioden). Burde jeg bare la ting være slik de er, inntil hun tvinger oss til å snakke? Eller burde jeg lyve å si at jeg har følelser for henne? For deretter å gradvis trekke meg unna når jeg finner noen andre. Anonymous poster hash: e53de...652 5
Populært innlegg Snooks Skrevet 28. januar 2014 Populært innlegg #2 Skrevet 28. januar 2014 Skjerp deg. 79
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Hjelpes, du er jo allerede i et forhold med henne... 18
Populært innlegg Druid Skrevet 28. januar 2014 Populært innlegg #4 Skrevet 28. januar 2014 Nei, du går. Du er ett rasshøl hvis du fortsetter å forholde deg til henne, når du ikke har planer om noe mer og du VET hun har ønsker. Prøv å sett deg inn i den motsatte situasjonen og du var "leketøyet". Det burde være selvforklarende. 62
Gjest TheRighteous Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Hvorfor dater du henne om du ikke vil bli sammen med henne? Heh 11
King in the North Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Trådstarter forklarer vel det ganske greit i åpningsinnlegget. Heh Hvorfor dater du henne om du ikke vil bli sammen med henne? Heh 1
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Trådstarter forklarer vel det ganske greit i åpningsinnlegget. Heh Er du TS? 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #8 Skrevet 28. januar 2014 Bedre å lyve enn å gå sexløs. Anonymous poster hash: e9d57...e4f 6
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2014 #9 Skrevet 28. januar 2014 Bedre å lyve enn å gå sexløs. Anonymous poster hash: e9d57...e4f Du hadde også syntes det var helt greit at en kvinne faket et sexliv fordi hun ville ha mannens penger? 13
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #10 Skrevet 28. januar 2014 Du hadde også syntes det var helt greit at en kvinne faket et sexliv fordi hun ville ha mannens penger? Argumenter for at jeg synes det. Anonymous poster hash: e9d57...e4f 1
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2014 #11 Skrevet 28. januar 2014 Argumenter for at jeg synes det. Anonymous poster hash: e9d57...e4f Ok, så menn skal få lyve, mens kvinner skal det ikke, ifølge deg. 10
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #12 Skrevet 28. januar 2014 Ok, så menn skal få lyve, mens kvinner skal det ikke, ifølge deg. Argumenter for at jeg har sagt det. Anonymous poster hash: e9d57...e4f 1
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2014 #13 Skrevet 28. januar 2014 Argumenter for at jeg har sagt det. Anonymous poster hash: e9d57...e4f Du var klar i #08. 8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #14 Skrevet 28. januar 2014 Argumenter for at jeg synes det. Anonymous poster hash: e9d57...e4f Sarkasme er åpenbart for avansert for deg. Det hun mente var at hvis det var ok for menn å lyve for å få sex, er det ok for kvinner å fake til seg en manns penger gjennom sex. Anonymous poster hash: 2d890...b96 10
King in the North Skrevet 28. januar 2014 #15 Skrevet 28. januar 2014 Er du TS? Nei Ville bare hjelpe en bruker til å få besvart spørsmålet sitt. Er tydelig at trådstarter er en overfladisk mann, som altfor mange er i den alderen. Han vil ha sex uten følelser. Det kan jeg forstå, selv om jeg ikke akkurat sympatiserer med ham for å si det slik.
Gjest Seajewel Skrevet 28. januar 2014 #16 Skrevet 28. januar 2014 (endret) Har datet en jente i 2-3 måneder nå. Hun er bra på mange måter og vi har det moro sammen. Men jeg vet at hun har en litt vill fortid og har hatt en god del partnere før meg. Det har gjort at jeg ikke har investert så mye i dette og har egentlig ikke utviklet noen følelser. For meg er det stort sett jevnlig sex med en pen og oppegående jente (hun er 25). Problemet er at hun har fått følelser for meg og snakker mer og mer om oss. Hun forteller meg at hun liker meg, har følelser for meg osv. Jeg har ikke følelser for henne og ser vel egentlig aldri for meg at jeg skal satse på oss, men samtidig har vi det moro og jeg ønsker ikke å avslutte ting ennå. Jeg vil heller ikke lyve til henne og si at jeg har følelser for henne. Men samtidig er det vel begrenset hvor lenge jeg kan utsette å ha en prat med henne om dette. Jeg dater ingen andre for tiden (har dog hatt sex med 1 annen jente i denne perioden). Burde jeg bare la ting være slik de er, inntil hun tvinger oss til å snakke? Eller burde jeg lyve å si at jeg har følelser for henne? For deretter å gradvis trekke meg unna når jeg finner noen andre. Anonymous poster hash: e53de...652 Eh, hvem var løs, sa du? Du er allerede i et forhold med henne, og er utro i tillegg. Du kvalifiserer til drittsekk-kategorien, Big time. Endret 28. januar 2014 av Seajewel 43
Majott Skrevet 28. januar 2014 #17 Skrevet 28. januar 2014 Jeg vil ikke si at det gjør deg til en bedre person enn henne at du bruker henne for sex, og også har hatt sex med en annen mens dere har holdt på. Det betyr kun at du selv er "billig"! Mulig hun har hatt flere partnere enn deg? Eller er det sånn at du kanskje har hatt like mange, men synes det er bedre fordi du er mann? Uansett, det gjør henne ikke "billig" at hun har hatt flere partnere, for hun er da inne i forholdet med deg med hele seg. Det er ikke hun som har sex med andre samtidig som hun holder på med deg. DET er billig! Jeg skjønner ikke at du kan tro at du selv er bedre? 21
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #18 Skrevet 28. januar 2014 Høres ut som det er du som er "billig", ikke hun.Anonymous poster hash: 4ca02...bb8 24
Wiola Skrevet 28. januar 2014 #19 Skrevet 28. januar 2014 Hei TS. Så dere har alt datet en god stund. Hvorfor i all verden har du ikke sagt noe om dette til henne tidligere da hun tydeligvis har gitt deg klare hint? Slik du holder på fører du jo denne stakkars jenta bak lyset. Ingen fortjener å bli behandlet slik. Tenk litt på henne framfor å være så egoistisk. Du bør for all del ta initiativ til denne samtalen selv neste gang dere møtes. Det absolutt styggeste du kan gjøre er å lyve, skjønner ikke at du vurderer det en gang. Vær en mann for guds skyld! Den jenta fortjener bedre enn en fyr med slike holdinger som du har. 6
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #20 Skrevet 28. januar 2014 Argumenter for at jeg har sagt det. Anonymous poster hash: e9d57...e4f Ooomg. La meg gjette: Forholdene dine ender med store krangler der dama blir gal av din måte å diskutere på? Anonymous poster hash: 34a11...7ab 16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå