Nettinettet Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Gratis event fra ELEVATE med noen folk jeg ikke har hørt om før, men som har gått i opplæring hos Tony Ribbins. Kl 18 - 21 i kveld 28/01 http://www.cvent.com/d/n4q097 Jeg tenker jeg skulle ta en tur for å se om jeg får noe inspirasjon og fordi det jo er hyggelig å gjøre noe på en helt vanlig Tirsdag. Noen andre?? Du vil lære: Hvordan du tar valgene som faktisk flytter deg frem- og oppover Hvordan du gjør det du før trodde var umulig Hvordan endre en negativ tankespiral til noe positivt Hvordan kvitte seg med begrensede tankemønstre og overbevisninger Du vil bli inspirert til å tenke større og følge drømmene dine, og få muligheten til å nettverke med andre vekstorienterte mennesker. "Det er ikke hva som skjer, men hva du gjør som utgjør en forskjell!" Gjennom kvelden vil du bli bedre i stand til å finne kraften i deg selv til å være din egen helt.
Nettinettet Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #2 Skrevet 28. januar 2014 Ingen? Nei vel! Jeg skal iallefall og gleder meg til å se hva dette er! Så hvis du skal dit og ser meg så si gjerne hei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå