Yvonne86 Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Trodde ikke katter likte å være ute i snøen eller når det er kaldt. Ser nå at min katt har gravd seg en snøhule langt nedover i snøen, er det noe katter pleier å gjøre?
Gjest Offensive Pie Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 De er så søte når de leker i snøen! Jeg har sett flere katter holde på sånn, og blir alltid litt glad når jeg oppdager det - lekne dyr er et av dagens høydepunkt. 2
missdior Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Min pus ligger på ryggen når det snør, helt apatisk. Dette er noe hun har gjort siden hun var liten! Rare pusen.
Yvonne86 Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2014 Ja, han er veldig søt når han står med hodet ut av hula si og "speider" litt rundt :-D
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Vår graver tunneler slik at han kommer seg under verandaen og kan tilbringe utetiden der, i alle fall hvis vi ikke er kjappe nok til å slippe han inn. Og tunnelene tettes av til fordi vi måker snø evt så snør de igjen, men han lager ny. Er litt artig å se på da mannen roper han inn, plutselig dukker det opp et bustete hode i tunnelåpningen. Anonymous poster hash: db8df...4a0
Millimani Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Noen katter liker snøen, andre ikke. Min katt kan gjerne være ute å leke i snø, men er aldri ute lenge om gangen da. Hun hopper og spretter, dytter snøen med potene, ruller seg rundt, - er kjempesøt
Erazor Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Jeg synes denne tråden hadde vært enda bedre med bilder. Ellers er det ikke mye lek i snøen for den gamle pusen her i huset, etter et par minutter ute er det skraping på vinduet for å komme inn igjen i varmen så hun kan ligge flat på varmekablene. 3
ninuska_ Skrevet 28. januar 2014 #8 Skrevet 28. januar 2014 (endret) Her løper pus ut og ruller seg rundt i snøen til han blir helt hvit. Han leker, hopper og sklir gjennom snøen. Så lenge det ikke er for kaldt - da blir det å vasse to sekunder i snøen på verandaen og løpe inn igjen for å varme seg i sofaen Endret 28. januar 2014 av ninuska_
Gjest Guilty Skrevet 28. januar 2014 #9 Skrevet 28. januar 2014 (endret) Så skjønt! Katten min nekter å gå ut når det er snø, noe som fører til problemer med å holde vekta hans under kontroll da han hverken er leken eller aktiv med unntak av noen såkalte raptuser som varer i 2 minutter om gangen.. Han likte snø når han var yngre, elsket å være med på snøballkrig og kaste seg etter snøballene. Han har alltid vært litt stor og tung og ene gangen han hoppet opp for å ta snøballen landet han oppå "snøborgen" vi hadde laget og hele greia raste sammen(den var laget i et tykt og solid lag, ikke noen tynn vegg der nei) Kunne virkelig ønske jeg hadde bilder/video fra den tiden. Endret 28. januar 2014 av Guilty
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #10 Skrevet 28. januar 2014 Katt møter snø for første gang: Anonymous poster hash: dd8c0...b68 1
Millimani Skrevet 29. januar 2014 #11 Skrevet 29. januar 2014 Får meg til å tenke på min katt, veldig lik måte å leke på ^
Mubba Skrevet 30. januar 2014 #12 Skrevet 30. januar 2014 Hehe, så morsomt å lese om kattene deres. Min pus hadde en fæl opplevelse for noen år siden, og den innebar snø og kulde. Derfor er hun innekatt når det er snø, hun går ikke ut i det hele tatt, UTENOM når vi går ut. Da skal hun være med og kaste snøball! Hver gang vi går ut sniker hun seg med og står og venter på en snøball, hopper etter den og skjønner ikke hvor den blir av. Hun er så skjønn atte Sender med bilde av godjenta <3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå