Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne å spille golf. Hva har jeg på meg på treninger? Har egentlig ikke noe peiling på golf i det hele tatt.

Hvor kan jeg kjøpe golfklær og utstyr?

Anonymous poster hash: 29264...82b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Treninger? Mener du kurs? Da får du oppgitt hva du trenger før kursstart. Kortsagt; noen få jern, bag og hanske til å begynne med. Du trenger ikke spesielle golfklær, men når du begynner å spille på bane er det greit med golfsko. Utstyr fås kjøpt på større sportsbutikker (google er din venn og på pro-shopene på golfbanene rundt om.)

Anonymous poster hash: 56d1d...ecb
  • Liker 1
Skrevet

Takk for svar! Det er med et studentlag, så det er jo ikke akkurat et kurs. Jeg kan ikke komme i jeans og bluse på trening, så jo, jeg trenger noen golfklær.

Anonymous poster hash: 29264...82b
Skrevet

Du trenger ikke akkurat treningsklær for å spille golf, du blir ikke svett liksom. På banen bruker man gjerne shorts og t-skjorte, avhengig av været selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 56d1d...ecb
  • Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg har pleid å bruke chinos-bukser eller vanlige strechbukser, og shorts eller skjørt på sommeren. Vanlig piquetrøye er også greit. Altså vanlige straighte klær, som er ok å bevege seg i. Kjøpes like gjerne på H&M. Pro-shoppene er som regel grisedyre.

Golfhanske er kjekt å ha. Fåes i sportsbutikker, eller pro-shoppen. Det går en del av disse. Sko er kjekt å ha når du skal gå bane ute på sommeren, men funker med joggesko også.

Køller kan du leie i begynnelsen. Koster litt med et sett og en bag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...