AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Noen som bruker dette? Synes det ser fantastisk ut! Bestilte det på Ebay og venter i spenning. Har hørt at det passer best på middels til mørke hudtoner (jeg er ikke spesielt lys til å være nordisk), så satser på at det funker. Noen som kan fortelle litt om det? Stemmer det at det er teatersminke? Bør man ikke bruke det for ofte? Anonymous poster hash: 7f0ce...4ea
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Ben nye er vel hovedsakelig tv/teatersminke. Jeg synes selv det er oppskrytt, og legger seg i linjer ol, men kanskje jeg ikke bruker det riktig! Synes det funker til å matte ned da, og jeg bruker det for å unngå å bli alt for blank i ansiktet. Det koster for øvrig kun 80kr på visage i Oslo, hvis du bor i området.Anonymous poster hash: 48975...cc6
Gjest BabyBlue Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Uh, har sett det på youtube noen ganger. Kim Kardashian bruker det, om jeg ikke tar helt feil
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Hva er dette?? Har aldri hørt om det før. Anonymous poster hash: e8138...833
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Uh, har sett det på youtube noen ganger. Kim Kardashian bruker det, om jeg ikke tar helt feil Riktig! Hun som har hypet det opp.Anonymous poster hash: 48975...cc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå