AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Noen som vet hvor man kan leie rimelige hvite duker i Trondheims området? Har hørt med teltspesialisten, de skulle ha 100 kr duken. Ser for meg at det blir ganske dyrt ettersom det går med endel duker. Anonymous poster hash: ab98a...900
Gjest Ahs Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Vi har kjøpt papirduker fra duni - disse ser og føles ut som stoff. Betalte 1700 kr for 15 runde duker pluss en rull med duk til langbord/kakebord. Veldig greit og enkelt, ingen stryking, ingen vasking etterpå. Dette er samme type duk som mange restauranter, hoteller etc bruker.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Jeg leste et tips her inne for noen år siden som jeg brukte selv. Gikk på Ikea, handlet hvit lerretsmetervare, maaaange meter (vi var 100 stk i byllupet), dette var noen år siden, da kostet det 15 kr per meter. Over det, hadde jeg en billig blondedukmetervare (litt netting-aktig) også fra Ikea, denne var enda billigere. Det ble kjempefint, vi hadde langbord, og jeg klippet det bare til, gadd ikke sy (blondenettingen hang litt lengre ned enn lerretet, så de stygge lerretsklippekantene vistes ikke). Det som ble til overs, eller ikke ble utsølt med rødvin, har vi brukt igjen på andre tilstelninger, f.eks. i barnedåper etc. Billig og fint Anonymous poster hash: c50f3...95b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå