AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 jeg lurer på om det bare er jeg som reagerer på dette? Når vi først ble sammen fikk jeg vite at han hadde pult ei en uke før han ble sammen med meg, han tok jomfrudommen hennes. jeg tok det litt tungt siden han er utrolig god venn med jenter og svært snill og god å snakke med, synes jentene. han har mange venninner. etter vi hadde vært sammen ca 2 måneder hadde vi fest og jeg fikk møte denne jenta, jeg var litt sånn furten for at hun var der med tanke på at han hadde tatt jomfrudommen hennes, jeg synes slikt er en veldig "hellig" ting. helga etter var det fest igjen og hun dukket ikke opp uansett om hun var invitert. litt utpå natta roet festen seg ned og jeg stakk inn på facebook og sjekket oppdateringer mens jeg styrte musikken, han satt i stolen på mobilen sin. så så jeg det! "Jeg savner deg her <3<3" hadde han skrevet på veggen hennes! Hjertet mitt sank, og når vi gikk og la oss var jeg pissed! Men vi har god kommunikasjon og han så at noe var gale. og jeg buste ut at dette her synes jeg ikke er greit! At du skriver slikt på jenter sine vegger mens du har dame =/ han forsto og slettet det. men han sa at han ikke mente noe med det, bare at han synes det var kjipt hun ikke kunne komme.. Han har ett barn med ei fra tidligere forhold, jeg klarer ikke la være å kikke rundt på eksene hans, og så at de nå nylig plutselig har begynt å kommentere og like bilder til hverandre. nå når jeg var inne igjen så jeg at han hadde kommentert natta statusene hennes med hjerter og "nattinatt" og "natta<3" og slike ting. jeg synes dette eg litt "feil" på en måte er utrolig kjipt for meg å se med tanke på at han aldri kommenterer mine statuser eller noe. i det siste har han også virket litt fraværende.. og "frekk" med meg på en måte.. vi bor ikke sammen eller noe. han bor en del timer unna meg. Anonymous poster hash: 2f69d...e37
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Ts igjen her. han har også sendt hjerte på veggen til ei vi møtte i syden i høst som falt litt for han. hun er fra utlandet. og hun ringte han ofte. han sa til meg at han bare tok telefonen for å være høflig. er det bare meg, eller ser guter og jenter på dette SÅ forskjellig?? Anonymous poster hash: 2f69d...e37 1
Gjest constance90 Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Jeg kommer med det svaret du ikke vil høre. Hvis han gjør deg så usikker (oog ja det er forskjellig hvordan ting blir oppfattet av kjønnene), så er han faktisk ikke verdt det. Dump han. Så slepper du så vanvittig med bekymringer og urolighet 2
erfaren_kvinne Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Det er åpenbart at denne mannen holder andre kvinner på gress mens han er sammen med deg, enten for å ha noe å falle tilbake på eller for å ha noe på si. Noen mennesker har, av forskjellige årsaker, en så stor oppmerksomhetstrang at den ikke kan mettes av bare en partner alene. Disse menneskene, både menn og kvinner, er derfor alltid notorisk utro i monogame forhold. Dersom han ikke allerede har vært utro mot deg, kommer han garrantert til å være det, og ingen grad av mas, tårer og trussler fra din side kan forandre på det. Derfor må du selv vurdere om dette er noe du kan leve med, enten gjennom selvpåført "uvitenhet" (ikke å anbefale) eller ved å satse på et åpent forhold (fungerer for noen). Dersom du ikke kan det, bør du gjøre deg selv en tjeneste og dumpe ham. Forandre ham kan du ikke. Lykke til. 9
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Hjerter eller ikke.. Gutten respekterer deg tydeligvis ikke, du har jo sagt at det ikke var greit. Virker som han syns det er vanskelig å gi slipp på singellivet. Ta det opp og gjør det klart at det er sårende og uakseptabelt for deg. Fortell ditt synspunkt på å sende hjerter. Hjelper det ikke, så ja.. du skjønner ; ) Anonymous poster hash: f7cce...2ca 1
Fame Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 "Dump han" er visst løsningen på det meste her ifølge KG'erne 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Det du beskriver er ikke normalt og en dealbreaker for min del... Anonymous poster hash: 2211c...e5d 4
smartbimbo Skrevet 28. januar 2014 #8 Skrevet 28. januar 2014 Det du trenger er en som kun har øyne for deg, og det har tydeligvis ikke denne gutten. Han virker utrolig umoden ut, og usikker, dermed fører det til at du blir usikker utifra handlingene hans. Å være usikker på en man er glad i (eventuelt elsker) er aldri lett, og som oftest: et innstinkt på at noe ikke er som det skal. Å dumpe han er lettere sagt enn gjort folkens... Jenta har da følelser for denne gutten! Du burde stille ham et ultimatum, det at han flørter trenger nødvendigvis ikke å bety at han vil være utro. Men ut i fra det du skriver her TS, så virker det ikke ut som denne gutten virkelig vil være i dette forholdet med deg.. Du fortjener en som vil ha deg, og som ikke behøver bekreftelse fra andre jenter. Reagerer også på at han her er far... Lykke til!! Tenk på ditt eget beste
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #9 Skrevet 28. januar 2014 takk for svar folkens.. jeg er meget usikker og det er mer historie bak dette her. som gjør meg kjempe usikker men samtidig er han så verdt å ta vare på. hmm. men jeg setter pris på svarene deres TS Anonymous poster hash: 2f69d...e37
Gjest Emmanuelle Skrevet 28. januar 2014 #10 Skrevet 28. januar 2014 Snu på flisa og spør ham om han hadde vært komfortabel om du gjorde det samme med dine ekser/kompiser/flørter. Mange menn (gutter) skjønner ikke greia før de sniffer tåfisen sjæl. Kanskje det gjelder din og?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #11 Skrevet 28. januar 2014 Ifølge både min samboer og de fleste kompisene mine (de attraktive), så er det visst normalt for dem å sørge for å ha endel jenter på gress frem til de blir superseriøse i et forhold. Det betyr ikke at de er utro fysisk, men for min del synes jeg det allikevel er moralsk forkastelig. Min samboer kan være glad for at jeg oppdage dette lenge etter at han hadde sluttet med det! Da ble de litt for teit å dumpe ham for noe som skjedde for noen år siden liksom. Men jeg skal love deg at det ble bråk! Anonymous poster hash: 14ac5...1e3 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #13 Skrevet 28. januar 2014 Jeg hadde ikke tolerert at han skrev noe slikt på veggen til en annen. Fare for at helvete hadde vært løs da. Anonymous poster hash: 9b9b0...74f 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #14 Skrevet 28. januar 2014 Jeg hadde ikke tolerert at han skrev noe slikt på veggen til en annen. Fare for at helvete hadde vært løs da. Anonymous poster hash: 9b9b0...74f SPESIELT ikke når de har hatt sex sammen før! Anonymous poster hash: 9b9b0...74f 2
Nanami Skrevet 28. januar 2014 #15 Skrevet 28. januar 2014 Hjerter er forbeholdt kjæreste og familie spør du meg. Hadde kjæresten min skrevet noe sånt til noen andre måtte vi hatt en alvorsprat ja. Ekstrem mangel på respekt av kjæresten sin. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #16 Skrevet 28. januar 2014 Typen sender ikke hjerter til andre jenter, eller snakker med noe særlig med andre jenter for den saks skyld.. Typen din er en idiot, du ser jo at dette ikke er en oppriktig type.. Skjønner ikke at du gidder.. Anonymous poster hash: d3cbc...899
Sjokoladenøtt Skrevet 28. januar 2014 #17 Skrevet 28. januar 2014 Altså, hvis han holder på sånn så er han overhodet ikke interessert i noe forhold. Eksen min holdt på sånn, dog noe mindre synlig, mest på private meldinger osv og han slettet alt etterpå så jeg ikke skulle finne det. Han lå med 6 andre jenter mens vi var sammen (Det er bare de jeg vet om, kan fint være flere og..), sier ikke det litt om typen? Kom deg vekk, han har allerede sansen for å pule rundt og ta jomfrudommen til andre jenter. Det sier jo litt om hvor spesielle jenter er i hans øyne..... Eksen min gjorde akkurat det samme forresten bare at vi var sammen når det skjedde, hu jenta på 15(!!! han er 22) er ennå forelska i han Og etter min erfaring driter visst andre jenter i om han har dame, så de skal du heller ikke stole på...
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #18 Skrevet 28. januar 2014 Snu på flisa og spør ham om han hadde vært komfortabel om du gjorde det samme med dine ekser/kompiser/flørter. Mange menn (gutter) skjønner ikke greia før de sniffer tåfisen sjæl. Kanskje det gjelder din og? han sier at han ikke hadde brydd seg.. Anonymous poster hash: 2f69d...e37
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #19 Skrevet 28. januar 2014 han sier at han ikke hadde brydd seg.. Anonymous poster hash: 2f69d...e37 Sikkert fordi han vet at du kun gjør det for å ta "hevn".. Har opplevd det selv, at typen ikke bryr seg fordi han tror jeg gjør det bare fordi han selv gjør det. Anonymous poster hash: 1946f...fb9
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #20 Skrevet 28. januar 2014 Sikkert fordi han vet at du kun gjør det for å ta "hevn".. Har opplevd det selv, at typen ikke bryr seg fordi han tror jeg gjør det bare fordi han selv gjør det. Anonymous poster hash: 1946f...fb9 jeg gjør ikke sånt for "hevn". og det vet han. han er ikke en sjalu person, imotsetning til meg.. men jeg VET han ikke hadde brydd seg. det er akkurat det.. Anonymous poster hash: 2f69d...e37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå