Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing
Skrevet

Vurderer å kjøpe meg en Fitbit. Er det noen her som har testet det enda og kan si om de er fornøyde eller ei?

Skrevet

Jeg har en Fitbit Flex, liker den veldig godt. Den er forsåvidt ganske simpel, teller jo bare skritt og synkroniserer det opp mot en app på mobilen min. Vanntett, kan svømmes med og brukes i dusjen, så det er veldig greit. Via appen kan man sette opp matplaner, drikke inntatt i løpet av en dag samt registrer den hvordan du sover om nettene. Flex kan også fungere som en alarm som bare du merker da du kan sette den til å vibrere et gitt tidspunkt. Aldri prøvd matplanene.

Den teller også basalmetabolisme (det man forbrenner ved å "eksistere") i tillegg til at den gir et estimat av kcal-forbruk basert på hvor mye man beveger seg. Hvis jeg ligger i senga en hel dag vil den fortsatt registrere noe rundt 2500 kcal på meg.

Er i grunn ganske fornøyd, men ikke forvent noe pulsklokke med pulsbelte, akkurat.

Skrevet

Er det ikke bedre med ei gps klokke?

Anonymous poster hash: 6c9a8...bc3
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd :) Liker veldig godt den vibrerende alarmen, da den ikke vekker samboeren. Bruker den også til å huske på spesielle ting i løpet av dagen. Jeg jobber som portør, og fitbiten forteller meg ofte om jeg har hatt det like travelt eller rolig som jeg føler ;) Det er også kjekt med "ukesoppsummering" som jeg får på mail, "priser" for å nådd visse mål og at man kan legge inn vekt og få vektnedgang i graf. Bruker også søvnmåleren hver natt, men tror den er litt for enkel.

Gjest Badabing
Skrevet

Så man må på en måte bruke appene som følger med, det er ikke sånn at den "jobber av seg selv"? Er de lettforståelige?

Skrevet

Den er forsåvidt ganske simpel

Hehe

Måler den ikke pulsen altså?

Anonymous poster hash: 9b5a6...6fe

Skrevet

Hehe

Måler den ikke pulsen altså?

Uhm. Nå vet jeg ikke om du var seriøs eller ikke, men nei, det gjør den ikke. For å ha utbytte av i alle fall Fitbit Flex (skriver om den pga egne erfaringer) så må man ta i bruk en app til telefonen, ja. Jeg har en Samsung (android) og appen er selvforklarende, oversiktlig og temmelig pen.

Skrevet

Uhm. Nå vet jeg ikke om du var seriøs eller ikke, men nei, det gjør den ikke. For å ha utbytte av i alle fall Fitbit Flex (skriver om den pga egne erfaringer) så må man ta i bruk en app til telefonen, ja. Jeg har en Samsung (android) og appen er selvforklarende, oversiktlig og temmelig pen.

Joda, jeg bare flirte litt av ordbruken din. Liten vits om den ikke måler puls, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...