Gå til innhold

Noen som har trukket seg fra dater før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: eecc5...f94
Videoannonse
Annonse
Skrevet

...............................................................

Anonymous poster hash: afd41...34d
Skrevet

Ja, hvordan det?

Anonymous poster hash: e4269...85e
Skrevet

Ja, men det var ikke sånn fem minutter før vi skulle møtes. Sa fra noen dager før slik at hun skulle slippe å kaste bort tiden.

Anonymous poster hash: b3d33...902
Skrevet

Lot være å møte opp en gang. Hadde ute på byen sa ja til å gå på date dagen etter med en som hadde bedt meg ut på date mange ganger før, men som jeg hadde sagt nei til lenge. Var i elendig form dagen etter, hadde ikke nummeret hans men kun sted og tid, hadde uansett sagt at det ikke var en date fra min side, og tenkte for meg selv at han sikkert var så dårlig at han heller ikke kom til å møte. Vel, det hadde han faktisk gjort og han ble sittende der alene.. :(.

Men jeg ble faktisk sammen med ham på et senere tidspunkt. Da sa jeg ja til en kaffe, insisterte igjen på at det ikke skulle ses på som en date, møtte opp, og så angret jeg som bare det på at jeg hadde sagt det ikke var en date etter en times tid... haha ;). Fant ut at han var mye flottere på alle vis enn jeg hadde trodd.

Anonymous poster hash: b86e5...eaa
Skrevet

Ja. Eller - "utsetter" til "en annen dag" som "passer bedre". Egentlig er jeg nok ikke gira nok.

Noen ganger har jeg lurt på å avlyse fordi jeg liker fyren så godt, for da blir det veldig skummelt. Men da har jeg rett og slett bare hoppet i det, og aldri angret på det.

Skrevet

Ja. Jeg fant ut at hun datet flere samtidig.

Anonymous poster hash: 560a3...706
Skrevet

Ja.

Før var jeg veeeldig samvittighetsfull. Hadde jeg sagt ja til en date,var det en moralsk selvfølge å også møte opp selv om jeg kanskje ikke hadde så lyst.

Men etter at jeg begynte med nettdating møtte jeg en fyr som drev og avlyste med meg nesten hver gang! Ble trist og lei av dette men etter hvert begynte jeg å gjøre det samme mot andre,som han hadde gjort mot meg.Både for å teste reaksjonen deres (om de ble sur,ga meg ny sjanse eller var likegyldige) og fordi jeg ofte ikke var så interessert i å møte dem.evt. ikke giddet akkurat den dagen.

Dårlig gjort men sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 29886...ab2
Skrevet

Ja.

Før var jeg veeeldig samvittighetsfull. Hadde jeg sagt ja til en date,var det en moralsk selvfølge å også møte opp selv om jeg kanskje ikke hadde så lyst.

Men etter at jeg begynte med nettdating møtte jeg en fyr som drev og avlyste med meg nesten hver gang! Ble trist og lei av dette men etter hvert begynte jeg å gjøre det samme mot andre,som han hadde gjort mot meg.Både for å teste reaksjonen deres (om de ble sur,ga meg ny sjanse eller var likegyldige) og fordi jeg ofte ikke var så interessert i å møte dem.evt. ikke giddet akkurat den dagen.

Dårlig gjort men sånn er det bare.

Ja, det er jo sympatisk å ta igjen på andre når andre oppfører seg dårlig mot deg. Å teste folk? Fra meg ville du fått en melding om at jeg ikke gidder å date folk som ikke har respekt for andres tid om du bare hadde avlyst ofte, hverken mer eller mindre.

Skrevet

trådstarter: jeg har droppet mange dater på nettet..... Men har utsatt de... for jeg har gjerne gruet meg helt sinnsykt til de ;)

Skrevet

Ja, det er jo sympatisk å ta igjen på andre når andre oppfører seg dårlig mot deg. Å teste folk? Fra meg ville du fått en melding om at jeg ikke gidder å date folk som ikke har respekt for andres tid om du bare hadde avlyst ofte, hverken mer eller mindre.

Det er ikke alltid bevisst for å teste,men reaksjonen deres når jeg avlyser gir meg jo en pekepinn på hvor interessert de er i å møte meg og hvor lenge de er villige til å vente:) Avlyser alltid med sykdom som årsaken,så da kan de egentlig ikke si så mye.Det er ikke bevisst gjort for å være slem, men har nok blitt mer likegyldig og kynisk etter at jeg begynte med nettdating.

Skrevet

Trådstarter : samme her... og ikke alltid jeg føler for å gå på utstilling heller ;) og da sier jeg at jeg er syk..... Er mye nerver i det.

Skrevet

Det er ikke alltid bevisst for å teste,men reaksjonen deres når jeg avlyser gir meg jo en pekepinn på hvor interessert de er i å møte meg og hvor lenge de er villige til å vente:) Avlyser alltid med sykdom som årsaken,så da kan de egentlig ikke si så mye.Det er ikke bevisst gjort for å være slem, men har nok blitt mer likegyldig og kynisk etter at jeg begynte med nettdating.

Jeg kan godt være veldig interessert i en kvinne, men om hun flere ganger avlyser så forteller det meg at enten så er hun ikke tilstrekkelig interessert selv, prioriterer ikke møte meg eller er et rotehode med tanke på avtaler. Ingen av forklaringene gjør meg spesielt mer interessert i å møte henne.

Skrevet

Ja! Gjorde det en gang og skammer meg den dag i dag. Råttent og umodent gjort.

Det her var liksom ikke dagen før avlysning. Men på selve datingtingstidspunktet..

Etter å ha chattet litt på nettet bestemte vi for å møtes på et offentlig sted. Jeg møtte opp, men så jenta før hun så meg. Snudde ryggen til og kom meg vekk.

Hun ringte flere ganger og spurte hvor jeg ble av. Tok ikke tlf og slo den av. Senere på kvelden når jeg slo på tlf igjen tikket det inn en sms om at hun var utrolig skuffet og lei seg for at jeg ikke møtte opp. :blush:

Har fortsatt dårlig samvittighet for den der.

Anonymous poster hash: 69123...645

Skrevet

Ja! Gjorde det en gang og skammer meg den dag i dag. Råttent og umodent gjort.

Det her var liksom ikke dagen før avlysning. Men på selve datingtingstidspunktet..

Etter å ha chattet litt på nettet bestemte vi for å møtes på et offentlig sted. Jeg møtte opp, men så jenta før hun så meg. Snudde ryggen til og kom meg vekk.

Hun ringte flere ganger og spurte hvor jeg ble av. Tok ikke tlf og slo den av. Senere på kvelden når jeg slo på tlf igjen tikket det inn en sms om at hun var utrolig skuffet og lei seg for at jeg ikke møtte opp. :blush:

Har fortsatt dårlig samvittighet for den der.

Av ren nyskjerrighet: hva var grunnen til at du ikke møtte opp?

Skrevet

Jeg kan godt være veldig interessert i en kvinne, men om hun flere ganger avlyser så forteller det meg at enten så er hun ikke tilstrekkelig interessert selv, prioriterer ikke møte meg eller er et rotehode med tanke på avtaler. Ingen av forklaringene gjør meg spesielt mer interessert i å møte henne.

Om jeg møter noen jeg virkelig liker avlyser jeg ikke. Det er mer i tvil-tilfellene a jeg får kalde føtter.

Skrevet

Om jeg møter noen jeg virkelig liker avlyser jeg ikke. Det er mer i tvil-tilfellene a jeg får kalde føtter.

Greit nok, men du kan jo ikke regne med at det medfører mer interesse fra hans side. Selv ser jeg hvertfall på det å ikke møte opp som fryktelig useriøst og dama faller mange hakk i mine øyne selv om hun utgangspunktet virket helt super.

Skrevet

Av ren nyskjerrighet: hva var grunnen til at du ikke møtte opp?

Veldig overfladisk ja. Men det var pga utseende.

Vi hadde forøvrig ikke utvekslet noen bilder før den forestående daten. Kanskje ikke det smarteste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...