Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva drømte du om å oppnå innen du var 30?

Har du klart det?

Jeg ønska meg hus, bil, barn og være gift..

Har leilighet, ikke førerkort, ikke barn og SKAL gifte meg :D

Anonymous poster hash: eb1c1...64c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig hadde jeg ingen slike konkrete drømmer da jeg var i 20-årene. Jeg ønsket meg jo både det ene og det andre, på ett eller annet tidspunkt, men hadde ikke noen "frist" på ting.

Jeg fikk første barn da jeg var 32, det andre da jeg var 34.

Giftet meg da jeg var 33, skilte meg da jeg var 38.

Eide første bolig da jeg var 33 (sammen med eksen), den andre da jeg var 38 (alene).

Første bil var felles med eks'en, da var jeg 30. Andre bil fikk jeg da jeg var 38, tredje da jeg var 42.

Anonymous poster hash: 06d70...8ef
Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Har aldri hatt noen tidsbestemte og/eller materialistiske mål...

Kommer hverken til å være gift, ha hus, bil, barn eller være ferdig med utdanningen min når jeg fyller 30.

Men jeg har reist mye, møtt drømmemannen, levd ut en drøm og nådd målet om å være lykkelig. Synes det er bra nok, resten tar jeg bare som det kommer :)

Endret av Emmanuelle
Skrevet

Å bli ferdig med utdannelsen min. Men jeg har ikke hatt "innen 30 år" som grense på det målet, bare "snarest mulig".

Anonymous poster hash: d212c...4b2
Skrevet (endret)

Målet mitt var å IKKE skaffe meg en haug med skrikerunger, flytte fra hjemplassen finne meg en flott mann, ha eget firma, være slank og sunn og reise myyyye og se verden. Fortsatt ingen unger, har flyttet, gift med drømmemannen, firma under oppbygging, er slank skulle sikkert vært litt sunnere og reiser verden rundt.

Jeg er 32 og rimelig fornøyd.

Endret av lashara

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...