Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har virkelig funnet drømmemannen i mine øyner, og vi har det utrolig koselig sammen. Vi har hatt noe på G en god stund nå, men så har han dessverre fått jobb i Sverige, noe som gjør at han må flytte. Vi har mange fellesvenner og de forteller meg at han ikke blir igjen pga han er redd jeg skal finne noen andre, og da har han ingenting lengre. Jeg har aldri vært i forhold, og har dessverre hatt alt for mange sexpartnere (dette vet han) og han har fortalt sine venner at det er derfor han er redd, han har hatt sex med 3 personer, jeg har hatt 43. Han sier han er redd for at han ikke er god nok, og han ser ingen fremtid med meg.

Hva bør jeg gjøre? Bør jeg la fyren flytte? Kjempe for å beholde han her? Er det en måte jeg kan vise at denne gangen mener jeg alvor? Trenger virkelig all hjelp jeg kan få!

Anonymous poster hash: a2706...121
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror løpet er kjørt, han kommer uansett alltid til å føle at han har for lite erfaring seksuelt i forhold til deg. Hvorfor fortalte du han hvor mange du har hatt når du har knulla så mange?

Anonymous poster hash: 25f26...dbf

• Liker 3
Skrevet

Hva gir du opp for å flytte sammen med han? Jeg tror at handling snakker for seg. Å flytte sammen med han til Sverige vil vise at du er seriøs.

• Liker 9
Skrevet

Hopp i det da!
Er det ingen som gjør crazy ting for kjærligheten lenger? Han er jo tydeligvis spesiell for deg og hvis du føler at dere virkelig har gjensidige følelser og en fremtid så bevis det da :)

Anonymous poster hash: 0f983...b08
Skrevet

Tror løpet er kjørt, han kommer uansett alltid til å føle at han har for lite erfaring seksuelt i forhold til deg. Hvorfor fortalte du han hvor mange du har hatt når du har knulla så mange?

Anonymous poster hash: 25f26...dbf

Vi er i samme vennegjeng. Altså vi har de samme bestevennene, vi begynte som venner og har vært det i 1 år, så det er grunnen til at han vet det. Vi har delt sånne tall på noen fyllekvelder sene sommerdager.

Hva gir du opp for å flytte sammen med han? Jeg tror at handling snakker for seg. Å flytte sammen med han til Sverige vil vise at du er seriøs.

Jeg har ingen utdanning, og er noen år yngre enn han. Har ikke så mye erfaring fra arbeidsmarkede og det er dessverre vanskelig å få seg jobb i Sverige. Så derfor har jeg ikke sett på det som en mulighet

Anonymous poster hash: a2706...121

Skrevet

Kanskje du bare skal prøve å snakke ut med han, innen han flytter.

• Liker 1
Skrevet

43 stk. Hvordan er det mulig å ligge rundt med så mange?

Anonymous poster hash: 792e0...498
  • Liker 9
Gjest Coolaid
Skrevet

Ok, du har pult med 43 personer. Var det ons, i fylla, utro i forhold, 43 forhold bak deg osv osv... Det har litt å si...........

I utgangspunktet er du en veldig spennende kvinne med masse seksuell erfaring som kommer en kjæreste til gode. Spørsmålet er om du er kjærestemateriale?

Skrevet (endret)

.

Endret av Rofl
Gjest Elseby13
Skrevet

Ei jeg kjenner var oppi 120 partnere før hun fylte 30, så det er fullt mulig. Selv om jeg ikke fatter og begriper hvordan man skal få det til...

Skrevet

43? Det er rett å slett en dealbreaker av rang. Sier ikke det for å være slem, men slik at du vet at du ikke bør være ærlig om det tallet siden. Det er hva jeg kaller en hvit løgn, for med slike sifre utelukker du et seriøst forhold med rimelig mange menn. Jeg hadde ikke vært sammen med noen som hadde hatt sex med halvparten så mange (i tyveåra, går utifra at du er ca der i livet)

• Liker 3
Skrevet

Jeg har også hatt mange sex partnere opp gjennom åra men jeg holder antallet hemmelig for kjærester og potensielle kjærester.

Jeg var det man kan kalle løs da jeg var fra 17-25, nå er jeg i 30 åra og har roet meg, har både mann og barn.

Man kan endre seg.

Mitt råd til deg er å faktisk å fortelle han hva du føler for han før han flytter.

Har du en jobb hvor du kan jobbe hjemmefra? da kan du faktisk flytte med han til sverige og se det an.

Du taper ingenting på å si at du har sterke følelser for han.

Anonymous poster hash: 54d72...190
  • Liker 1
Gjest Summers
Skrevet (endret)

Ok, du har pult med 43 personer. Var det ons, i fylla, utro i forhold, 43 forhold bak deg osv osv... Det har litt å si...........

Nå skrev TS at hun aldri hadde vært i forhold, nå er vel ingenting på lista di attraktivt, men 43 sexpartnere er i hvert fall bedre enn 43 forhold. Da kan man ikke tas seriøst.

Og enig med Condeman, ikke finn på si hvor mange du har ligget med neste gang.

Endret av Summers
Gjest Coolaid
Skrevet

Nå skrev TS at hun aldri hadde vært i forhold, nå er vel ingenting på lista di attraktivt, men 43 sexpartnere er i hvert fall bedre enn 43 forhold. Da kan man ikke tas seriøst.

Og enig med Condeman, ikke finn på si hvor mange du har ligget med neste gang.

Det fikk jeg ikke med meg... men hey, alt spiller inn, laget ikke liste over hva som var attraktivt eller ei. Jeg går for teorien min om at ts er en erfaren i sengen og at dette kommer enhver kjæreste tilgode.

Skrevet

Dere hadde kalt en fyr som hadde pult 43stk for løs og frarådet en kvinne å bli ilag med ham?

• Liker 2
Skrevet

Finn en person som har hatt like mange partnere som deg. Det er nok flere ting som skremmer gutten enn at du har mer erfaring, som f.eks at hele bygda har hatt deg, og ikke er interessert i et langvarig forhold.

Anonymous poster hash: e60d6...eb6
Gjest Elseby13
Skrevet

Dere hadde kalt en fyr som hadde pult 43stk for løs og frarådet en kvinne å bli ilag med ham?

Ja. Og du trenger ikke å besvare dette innlegget med "hjelpes".

Skrevet

Ja, jeg hadde det.

Anonymous poster hash: b4318...a40

• Liker 1
Skrevet

Ja. Og du trenger ikke å besvare dette innlegget med "hjelpes".

Ja, jeg hadde det.

Anonymous poster hash: b4318...a40

Trodde det var ute og dømme folk sånn, men, men...

Skrevet

Ja

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...