Gå til innhold

Kan man velge dager på SFO? Mor vil avslutte..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta er 7år og Mor vil avslutte SFO da hun er hjemme. Vi må selvsagt ha henne på SFO våre dager. Er det slik at man kan lage avtale med SFO ang dager og betale deretter? Eller er det alt eller ingenting? Surt å måtte betale for 60-70% jenta ikke bruker :-)

Anonymous poster hash: 4a6b5...af4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg (mange år siden) betalte mamma og pappa for 3 dager i uken. Så mulig det går.

Anonymous poster hash: e6d01...b38
Skrevet

For meg (mange år siden) betalte mamma og pappa for 3 dager i uken. Så mulig det går.

Anonymous poster hash: e6d01...b38

Takk :-) Jeg vet også at jenta er veldig glad i å gå på SFO så jeg vil gjerne at hun fortsetter der litt til :-)

Anonymous poster hash: 4a6b5...af4

Skrevet

Her kan man i hvert fall velge hvilke dager, og før og etter skolen.

Sånn som jeg har alle dager etter skolen.

Skrevet

Hvis dere velger halvdagsplass, så kan jo barnet være der så og så mange timer i uken. Da kan h*n være der fulltid to dager, ingenting to dager, og så noen timer siste dagen, f eks.

Skrevet

Man kan jo velge mellom fulltids- eller deltidsopphold (heter noe sånt). Om man velger da deltid, så kan man velge hvilke dager. Man hadde opptil 12 timer i uken i 2010. Jeg vet ikke hva som gjelder nå.

Skrevet

Det vil variere fra kommune til kommune, her kan vi velge mellom 3,4 eller 5 dager. I nabo kommunen kan de også velge kun 2 dager i uka. Hos søsteren min har de delt opp slik at man kan velge å ha morgen sfo eller ikke i tillegg til antall dager f.eks tirsdag morgen + torsdag ettermiddag blir 1 dag, hos meg ville dette være 2dager...

Hør med skolen, kanskje kan de være fleksible og tilby 50%plass, kun plass de ukene barnet er hos deg, ingenting når det er hos mor..

Skrevet

Her hos oss kan vi velge fritt (morgen, ettermiddag varierende antall dager i uken). Betalingen regnes ut basert på det antall dager/timer du ønsker barnet skal være der. Sikkert lurt å sjekke med kommunen direkte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...