Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er kansje bare en bagatell, men vil gjerne høre hva dere har å si om dette.
jeg ligger alltid å stryker, koser og kysser på kjæresten min, men får aldri det samme tilbake. skulle nesten tro at han hater å kysse. Han vil alltid at jeg skal suge han om han er kåt (gjør det gjerne) men tingen er at jeg er kjempe lei av å gi han kos hele tiden uten å få noe tilbake. om han ikke får det så blir han sur og legger seg til å sove( om det skjer på kveldstid)

noen som vet hva jeg kan gjøre får å få litt kos selv ? ja, har tatt dette opp med han

Anonymous poster hash: c6f7c...9f9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sa han når du tok det opp?

Anonymous poster hash: 3a8db...183
Gjest Raindrops
Skrevet

Så du koser på han generelt og gir han en blowjob før han legger seg, uten å få igjen noe som helst? Hva faen. Høres ut som et utrolig merkelig forhold

• Liker 1
Skrevet

Slutt å kos med han og se om det bedrer seg. Kanskje han ikke helt skjønner at du også trenger kos? Ellers er det jo noen mennesker som ikke liker å kose nesten i det hele tatt, og det må man nesten bare godta.

Skrevet

Noen mennesker er sånn. Jeg har selv litt "kose-sperre" om jeg kan kalle det det, og liker ikke når noen er for nære, for mye.

Skrevet

Hva sa han når du tok det opp?

Anonymous poster hash: 3a8db...183

han bare lo det vekk og sa at da kunne vi slutte å gi hverandre kos. og tullte med at jeg måtte finne meg en annen da (det er ikke et alternativ)

Skrevet

Så du koser på han generelt og gir han en blowjob før han legger seg, uten å få igjen noe som helst? Hva faen. Høres ut som et utrolig merkelig forhold

når det er seksuelt får jeg noe tilbake. altså at han fingrer meg og klår på meg... vi har nesten alltid sex når jeg suger han

Skrevet

Om han ikke gir selv, så kan han ikke forvente å få selv heller. Du kan jo ikke tvinge han til å gi deg kos, men dersom det plager deg at det kun er du som gir, så får du slutte å gjøre det da, også får du heller se hvordan han reagerer. Kanskje tar han hintet? Han kan jo heller ikke tvinge deg til å gi ham kos. Om han reagerer med å bli sur, som du skriver, så får du overse det, eller forklare ham at du ikke vil gi når han ikke gir noe tilbake. Jeg hadde ikke likt å ha en type som tror jeg gjør ting på kommando for å tilfredstille ham, samt avverge at han blir irritabel. Han har vel merka at det funker på deg, så derfor fortsetter han slik.

Skrevet

Kjipt at du ikke faar kos tilbake. Samboeren min og jeg er veldig glad i kos og klem, og jeg tror det er veldig viktig for forholdet a ha fysisk nerhet utenom sex. Jeg ville gjort som flere her inne har sagt, ikke gi ham kos naar han ikke gir noe tilbake. Kanskje han da endelig blir klar over problemet og det blir lettere a snakke om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...