AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Hei! Samboeren min har en jente som vi har her fra torsdag til mandag annen hver uke. Vi alle trives veldig godt i lag, og fungerer bra som familie:-) Jenta begynner likevel nå å ha gått et par år på skolen, og vi merker utfordringer ved å kun være samværssted iht venner, lokalmiljø ol. Vi prøver så ofte som mulig å la hun ha med seg skolevenner hjem, men det merkes at vi ikke kan traske med de andre til skolen osv... Noen tips til hvordan å gjøre samværstiden kjekkere - og kanskje mindre tydelig at det ikke er i mammas lokalmiljø? Takk :-)) Anonymous poster hash: b24d8...fbb
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Ingen? :-(Anonymous poster hash: b24d8...fbb
Catlin Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Nå står jeg på motsatt side av deg. Mine unger liker godt å være hos pappa'n, men de synes at helgene blir litt kjedelig. De skulle gjerne sett at pappa'n bruker tid med aktiviterer sammen med dem. Det skal ikke mer til enn at de går tur sammen i skogen og har med matpakke - da får jeg høre om hvor koselig de har hatt det. Noe annet som er et problem hos oss er bursdager. Vet ikke om dette er en problemstilling hos dere. Pappa'n til mine unger nekter å kjøre i bursdager som ungene er invitert i på hans samværshelger. Han mener det er for langt å kjøre. Så et annet tips vil kanskje være at dere er positivt innstilt på at det blir en del kjøring.
Sulosi Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Beregn kjøring til og fra venner og la henne ha venner på overnatting. Da blir dere kjent med jentas venner men også hvem/hvordan jenta er sammen med andre enn dere voksne.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Jeg slapp etterhvert å ha så mye samvær med mamma. Venner, aktiviteter og det sosiale i helgene var viktig for meg i en lang periode. Mamma bodde 1 time fra oss. Glad foreldrene mine ikke presset og at jeg ble hørt. Anonymous poster hash: 89f96...358 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå