AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Del Skrevet 27. januar 2014 En fyr pulte meg i munnen her en dag. Jeg var veldig full, så husker ikke helt hvordan det var, men det var sykt opphissende, selv om jeg fikk en del vondt i halsen etterpå. Så jeg bare lurer på hvordan gutter liker å pule en jente i munnen, sånn hvis jenta bare ligger der og gutten kjører på. Hvordan er dette i forhold til å pule en jente i fitta? Kan det sammenlignes? Er det vanlig å pule noen i munnen? Hva synes dere jenter om dette? Anonymous poster hash: f407b...5c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Del Skrevet 27. januar 2014 Er hun flink til å slappe av så er det deilig å knulle henne i fittehalsen. Det er mer som "tar i mot" og masserer i halsen så det er deiligere enn å knulle i fitta. Hvis hun er flink. Anonymous poster hash: 9f4a5...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg hadde håpet at jeg kunne få noen svar på dette. Er ikke noe troll. Er bare det at i alle de årene jeg har vært seksuell aktiv, så er det ingen som har nevnt noe om puling i munnen. Så lurte bare på hvor vanlig dette var. Anonymous poster hash: f407b...5c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Del Skrevet 27. januar 2014 Tror ikke det er så vanlig, er veldig ubehagelig for jenten/gutter som blir pult i munnen. Anonymous poster hash: 11e5d...7c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamerfrue Skrevet 27. januar 2014 #5 Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg får brekningsrefleks hvis jeg stikker tannbørsten for langt inn i munnen jeg, så tror jeg hadde vært ganske dårlig til det der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #6 Del Skrevet 28. januar 2014 Kjæresten min liker at vi ligger på siden når han knuller meg i munnen, og så vil han helst at jeg skal ha hendene på rumpa hans. Føler han seg ekstra frisky hinter han til at jeg skal ta inn en finger der også. Synes å bli pult i munnen er veldig greit, er jo bare å ligge der. Jeg brekker meg aldri, så han kan bare kjøre på som han vil. Anonymous poster hash: 28ed6...b2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #7 Del Skrevet 28. januar 2014 Synes å bli pult i munnen er veldig greit, er jo bare å ligge der. Jeg brekker meg aldri, så han kan bare kjøre på som han vil. Flink jente Det er slike jetner som deg gutta drømmer om! Anonymous poster hash: 02d3f...936 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Andrea93 Skrevet 28. januar 2014 #8 Del Skrevet 28. januar 2014 Det er det mest opphissende jeg vet om! Nå har jeg endelig begynt å greie hele også, han er rimelig velutstyrt så det har hatt litt øving. Men nå kan han pule meg i halsen like hardt som andre steder, og da fungerer det ganske likt som vanlig sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 28. januar 2014 #9 Del Skrevet 28. januar 2014 Det er en stilling som skal hjelpe veldig på når det kommer til slikt: legg deg på ryggen med hodet utenfor sengekanten. Når du strekker hodet bakover blir halsen et rett rør istedenfor bøyd. Kan være veldig morsomt, men ikke et must. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #10 Del Skrevet 28. januar 2014 Flink jente Det er slike jetner som deg gutta drømmer om! Anonymous poster hash: 02d3f...936 "Flink jente" æsj? Gutta? Hvilke gutter da? Bortsett fra deg selv? Anonymous poster hash: 11e5d...7c0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #11 Del Skrevet 28. januar 2014 Det er en stilling som skal hjelpe veldig på når det kommer til slikt: legg deg på ryggen med hodet utenfor sengekanten. Når du strekker hodet bakover blir halsen et rett rør istedenfor bøyd. Kan være veldig morsomt, men ikke et must. Det må jeg prøve! Hørtes lettere ut, og sexy. Vanligvis jeg sittet halvveis oppreist når en gutt har pult meg i munnen, og synes det har vært litt klundrete. Anonymous poster hash: b1924...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #12 Del Skrevet 28. januar 2014 Jeg liker det. Men brekker meg også. Så her må jeg ha en partner som lytter til meg og tåler litt ufine lyder av og til (nå er det ikke slik at jeg brekker meg hele tiden) Gjerne jeg som hinter til dette også Anonymous poster hash: 6903c...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spinat Skrevet 28. januar 2014 #13 Del Skrevet 28. januar 2014 PM meg, trådstarter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrSmith Skrevet 28. januar 2014 #14 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Det er en stilling som skal hjelpe veldig på når det kommer til slikt: legg deg på ryggen med hodet utenfor sengekanten. Når du strekker hodet bakover blir halsen et rett rør istedenfor bøyd. Kan være veldig morsomt, men ikke et must. empty Endret 28. januar 2014 av MrSmith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 28. januar 2014 #15 Del Skrevet 28. januar 2014 empty full Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrSmith Skrevet 28. januar 2014 #16 Del Skrevet 28. januar 2014 full Slettet (bifallende) kommentar. Vil ikke forlede unge ungdommer her inne, mye mange ikke behøver å vite, nok med en foxy Knoxy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #17 Del Skrevet 28. januar 2014 Er hun flink til å slappe av så er det deilig å knulle henne i fittehalsen. Det er mer som "tar i mot" og masserer i halsen så det er deiligere enn å knulle i fitta. Hvis hun er flink. Anonymous poster hash: 9f4a5...ed0 Hva er en fittehals? Og nei, jeg har ikke tenkt å google det. Anonymous poster hash: 578ef...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #18 Del Skrevet 29. januar 2014 Det er kjempedigg! Er jente Anonymous poster hash: f407b...5c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 1. februar 2014 #19 Del Skrevet 1. februar 2014 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker. Daenerys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #20 Del Skrevet 1. februar 2014 "Fitte-hals", du knuller halsen hennes som om det var en... ja. Anonymous poster hash: 9f4a5...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå