happiest Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Nå som det er kaldt ute så sliter jeg med tørr hud, og da spesielt rundt nesen og ut mot kinnene, haken og nedre del av pannen. Har dere noen gode tips? Kan gjerne kjøpe noen produkter, men de må helst ikke være så dyr
happiest Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2014 Biotherms dagkrem for tørr hud. Men den koster over 500, hvis jeg ikke så feil? Det har jeg desverre ikke råd til
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Men den koster over 500, hvis jeg ikke så feil? Det har jeg desverre ikke råd til Se om det er noe her som kan passe.
Heisanndu Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Prøv A-krem, stor krukke for en femtilapp på apoteket.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Tommel opp for a krem.Anonymous poster hash: 0fc81...28c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Kjøp en boks kokosolje. Anonymous poster hash: e1bb4...c10 2
kissi Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Har du prøvd hjemmelaget ansiktsmaske? Mange gode man kan lage av ting man enten har i skapet eller enkelt kan skaffe på butikken Jeg laget nettopp peeling av avokado, havremel og honning, og fulgte opp med maske av banan og honning. Er også plaget med tørr hud på vinteren, og huden er allerede mykere!
lashara Skrevet 28. januar 2014 #9 Skrevet 28. januar 2014 Jeg bruker kokosolje på både hud og hår. 2
^^Belle^^ Skrevet 28. januar 2014 #10 Skrevet 28. januar 2014 Jeg ville gått for en olje. Om du har hud som er lik min - dehydret og tørr og da altså følsom overfor fete kremer (de gir meg kviser), funker oljer veldig bra. Det høres litt skummelt ut å putte olje på ansiktet, men for min del funker det fjell altså. De flassete partiene går bort og jeg får ikke kviser. Denne nyperoseoljen kan jeg anbefale, den er knallgod og superbillig. Jeg vet mange sverger til jojobaolje også, men det har jeg ikke prøvd. Jeg bruker forresten oljen under dagkremen min. 1
Gjest Tigress Skrevet 28. januar 2014 #11 Skrevet 28. januar 2014 Decubal hudkrem, på svær krukke med raudt lok. Kjempegod!
Snurrebart Skrevet 28. januar 2014 #12 Skrevet 28. januar 2014 (endret) Nå som det er kaldt ute så sliter jeg med tørr hud, og da spesielt rundt nesen og ut mot kinnene, haken og nedre del av pannen. Har dere noen gode tips? Kan gjerne kjøpe noen produkter, men de må helst ikke være så dyr Fikk tips om jojobaolje,, og det fungerer helt topp for meg. Har problemer med tørre områder og har ikke hatt problemer med det etter at jeg begynte med oljen. Bruker ingen andre produkter. Smøres på huden om en vanlig krem. Endret 28. januar 2014 av Snurrebart 1
Binta Ba Skrevet 28. januar 2014 #13 Skrevet 28. januar 2014 Jojoba-olje. Jeg kjøper min fra Fair Trade - butikken i Oslo.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #14 Skrevet 28. januar 2014 Det viktigste (mener jeg) må være å få vekk de døde hudcellene og SÅ pøse på med en fet og næringsrik krem. Hvis man smører på mye fet krem oppå de døde hudcellene vil jo ikke kremen trekke inn, ihvertfall er det slik det har fungert hos meg :-) . Anonymous poster hash: 2ae30...a90
^^Belle^^ Skrevet 28. januar 2014 #15 Skrevet 28. januar 2014 Det viktigste (mener jeg) må være å få vekk de døde hudcellene og SÅ pøse på med en fet og næringsrik krem. Hvis man smører på mye fet krem oppå de døde hudcellene vil jo ikke kremen trekke inn, ihvertfall er det slik det har fungert hos meg :-) . Anonymous poster hash: 2ae30...a90 Enig! Skrubb, skrubb, skrubb!
Snurrebart Skrevet 28. januar 2014 #16 Skrevet 28. januar 2014 Man skal helst ikke peele (skrubbe) mer enn 1 gang hver uke/hver annen uke. Det er ikke bra å skrubbe for mye!
happiest Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #17 Skrevet 28. januar 2014 Fikk tips om jojobaolje,, og det fungerer helt topp for meg. Har problemer med tørre områder og har ikke hatt problemer med det etter at jeg begynte med oljen. Bruker ingen andre produkter. Smøres på huden om en vanlig krem. Hvor kan jeg få kjøpt det? Bor i Bergen
Snurrebart Skrevet 28. januar 2014 #18 Skrevet 28. januar 2014 Hvor kan jeg få kjøpt det? Bor i Bergen Alle helsekostforretninger burde ha det, hør med de. Bergen har det definitivt
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #19 Skrevet 31. januar 2014 Er også plaget med tørr hud i ansiktet. Har prøvd a-krem, spenol og en ansiktskrem fra bodyshop.. A-kremen virker til en viss grad, men etter en dag opphold blir jeg like tørr igjen. Har også fått små kviser etter den.. Noen som har tips til andre produkter jeg kan prøve? Helst som det går an å få tak i på matvarebutikker, cubus eller apoteket (bor på landet, så er de eneste butikkene som er her). Anonymous poster hash: be171...d3a 1
halo Skrevet 1. februar 2014 #20 Skrevet 1. februar 2014 Carbaderm hudkrem, fås på apoteket til drøye 100lappen. Beste hudkrem som finnes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå