AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Gang på gang blir jegssåret, jeg forstår ikke hvorfor. Det blir antydet at jeg burde skjønne det selv, men det gjør jeg bare ikke. Det er så vondt at jeg tror jeg har det bedre som venneløs. Selv om det også er veldig, veldig vondt. Da er det i det minste en jevn smerte, ikke en som kommer ut fra det blå når man minst aner det. Jeg orker ikke mer av det. Jeg er tydeligvis ikke venninnemateriale. Ikke spør hvorfor, jeg vet ikke. Anonymous poster hash: 76997...50c
Millimani Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Stakkars, gir deg en god trøste klem jeg
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Hvorfor blir du såret? Kan være lurt å finne ut av hvordan de opplever deg, og så sammenligne det med hva du ønsker ut av vennskapene. Anonymous poster hash: a9149...ded
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Hvorfor blir du såret? Kan være lurt å finne ut av hvordan de opplever deg, og så sammenligne det med hva du ønsker ut av vennskapene. Anonymous poster hash: a9149...ded Jeg vet ikke selv. Sist mottok jeg en telefon fra en venninne der hun hardt og brutalt dumpet meg. Hvorfor burde jeg visst vite selv. Det fører til at jeg endevender meg selv for å finne ut hva som har skjedd, men jeg skjønner det fremdeles ikke. Kanskje ikke alle egner seg til å ha venner. Jeg er nok en av dem. Anonymous poster hash: 76997...50c
MajorasMaske Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 (endret) Kos deg med et fremtidig venninneløst liv. Endret 28. januar 2014 av MajorasMaske
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Heller få eller ingen venner enn mange dårlige, mener nå jeg. Er du ikke fornøyd med dine, så får du finne deg nye. Ikke lenge siden jeg kuttet kontakt med en "venninne" som aldri gadd å ta kontakt, og nå er jeg allerede i gang med søken etter nye. Anonymous poster hash: b21f7...b93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå