Gå til innhold

"kvinneguidendamer"

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! etter å ha vært hær en stund legger jeg godt merke til at noen av dere kvinneguidendamer er litt... tja... konservative og veslevoksne kanskje?

så en tråd hvor dere klaget over at 14-åringer fikk holde champagneglass med vanlig brus i! og det bare fordi de fortsatt var barn og tydeligvis for unge til dette... så da har jeg noen spørsmål:

hva synes dere er passende alder for å begynne med...

-sex

-tamponger

-stringtruse

-sminke

-bh

bare sleng på andre ting hvis du vil :)

Anonymous poster hash: 443aa...a53
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex: Ved 17 års alderen
Tamponger: Når man har fått mensen?
Stringtruse og sminke: Ungdomsskolen er en vanlig tid for det, er det ikke? Synes slutten av ungdomsskolen/begynnelsen av videregående er en grei alder.

BH: Når de har fått pupper..

Skrevet

Dildo.

Anonymous poster hash: 80a69...142
Skrevet

-sex - 16-årsgrensen er helt grei, synes jeg

-tamponger - Når de får mensen. Duh!

-stringtruse - 14 år

-sminke - 12 år

-bh - Når puppene kommer. Duh igjen. ;)

Skrevet

Når de er modne nok til det, og når behovene for Bh og tamponger/bind melder seg vel?
Hvordan i all verden skal vi kunne gi noe fasitsvar på det her?

Skrevet (endret)

Nå er ikke jeg en av de som river av meg hårtustene fordi jeg ser fjortiser med champagneglass med brus i familieselskaper. Har selv posert med alkoholfri vin i glasset da jeg var 15 og skulle være sååå voksen i et bryllup men det smakte jo høgg og helvete den gang, men alt for å virke voksen. Så Slike ting gir jeg totalt bang i..

Men jeg må si at jeg er veslevoksen nok, om det virkelig er det du mener til å si at jeg er glad for at vi ikke har little miss beauty pageants her i landet.

http://www.google.no/imgres?sa=X&biw=1366&bih=595&tbm=isch&tbnid=P4Up5lnx40yt3M%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fcynicalreview.wordpress.com%2F2010%2F09%2F09%2Fchild-beauty-pageants-harmless-fun-or-vomit-inducing-child-abuse%2F&docid=Pu7drAZPOYzdgM&imgurl=http%3A%2F%2Fcynicalreview.files.wordpress.com%2F2010%2F09%2Fbeauty-pageant-child.png&w=385&h=572&ei=i77nUojOG-qT4ASrioCQDw&zoom=1&ved=0CFsQhBwwAw&iact=rc&dur=1819&page=1&start=0&ndsp=20

Konservativ, veslevoksen, stein galen, ja vel, men det er noe med å la barn være barn.
Dette med bh, tamponger osv, noen får mensen når de er 11 andre når de er 17, en 12 åring som ikke får mensen før de er 17 trenger jo ikke tamponger før.. Samme med bh, å putte på barn bikinier med paddings og spiler når de er 7 år gamle og ser ut som barn synes jeg er så tragisk og patetisk at jeg ikke har ord. Men noen får pupper når de er 11 andre når de er 15. I de senere årene har også barn generelt fortere kommet i puberteten enn tidligere, så det spiller jo inn.
Når barn blir tenåringer tenker jeg ikke så mye over at de går med sminke eller tanga men det er forskjell på om en trettenåring går med 14 cm høye sko, en jakke med leopard mønster og har dyppet ansiktet sitt ned i malingsspannet kontra å ha litt mascara på seg. og normale klær. Således også med string med skrift som sier *fuck me*, *today i`m felling horny* på kontra et lite stykke nøytralt plagg.
Sex: vi har en lov her i landet som sier 16, kan ikke si at jeg er en av de som mener at døtrene skal være jomfruer til de er 30 og ikke har ansvar for sin egen seksualitet før, så i grunn synes jeg den er grei nok som den er.
Men jeg har tatt meg i å synes det er litt snodig at det er 16 års grense på sex og 18 år for å sole seg i solarium og at den kriminelle lavalder er 15, med andre ord du kan havne i fengsel men ikke ha sex eller sole deg..
Endret av skreppamedleppa
Gjest Riskjeks
Skrevet

Tamponger og BH er vel behov som kommer naturlig - når man får mensen/pupper. Noe som skjer i ulike aldre for alle jenter, alt fra 9-10 år til 16-17.

Stringtruser og sminke - rundt ungdomsskolealder.

Sex: når man føler seg klar og med en person man er trygg på og har lyst på. Dvs at man gjerne må være minst 15-16 år før noe sånt kan skje uten en masse potensielle problemer. Tror mange hadde hatt godt av å vente lenger med sex.

Gjest Riskjeks
Skrevet

Forresten er det ingen aldersgrense på sex her i landet, slik flere virker å tro. Den seksuelle lavalderen er kun til for å beskytte barn fra å bli utnyttet av voksne. Det er ingenting ulovlig i at to personer under den seksuelle lavalder har sex.

Skrevet

Forresten er det ingen aldersgrense på sex her i landet, slik flere virker å tro. Den seksuelle lavalderen er kun til for å beskytte barn fra å bli utnyttet av voksne. Det er ingenting ulovlig i at to personer under den seksuelle lavalder har sex.

Ja og nei. Om to personer under 16 har seg, kan ingen straffes. Men er den ene 16 og den andre 15, er 16-åringen i deep shit (ikke nødvendigvis i den grad som en voksen ville vært).

Skrevet
hva synes dere er passende alder for å begynne med...

-sex 15+

-tamponger når man trenger det

-stringtruse aldri!

-sminke vent så lenge som mulig...

-bh når man trenger det

bare sleng på andre ting hvis du vil :)

Anonymous poster hash: 443aa...a53

Anonymous poster hash: f87e9...cbb

• Liker 1
Gjest Riskjeks
Skrevet

Ja og nei. Om to personer under 16 har seg, kan ingen straffes. Men er den ene 16 og den andre 15, er 16-åringen i deep shit (ikke nødvendigvis i den grad som en voksen ville vært).

Det er fullt lovlig for to under 16 og ha sex. Er den ene 16 og den andre 15, vil det sannsynligvis ikke skje noe som helst. Den ene parten må være betydelig eldre før det skal bli straffesak (som at den ene parten er myndig og den andre bare 15, evt den ene over 16 og den andre mye yngre enn lavalderen, som 16-åring og 13-åring). Loven er som sagt der for å beskytte barn fra å bli utnyttet av voksne, ikke for at man ikke kan ha sex med en ett år eldre kjæreste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...