Tosca Skrevet 22. mai 2004 #1 Skrevet 22. mai 2004 Hadde ikke ventet utdrikkingslag i det hele tatt! Vi skal jo ha et så lite og enkelt bryllup at jeg ikke hadde forventet noe slikt. Men plutselig står mine venninner og min nærmeste kollega på jobben i døren med hendene fulle av mat og drikke, og med selskapshatter hele gjengen. :o Sambo og sønnen vår hadde stukket av en halvtime før for å leie en film for kvelden. Jeg skulle starte med å lage noe mat til de kom tilbake. men det gjorde de jo ikke... Så da ble det full fest med masse mat og drikke som sagt. Gaver i fleng, alle kjøpt på Kondomeriet, og karaoke. Karaoke kan jeg egentlig styre min begeistring for, men gavene var kjempemorsomme. Fikk meg en god latter der ja. Er så glad for at jeg har så gode venner!
Gjest Tex Skrevet 22. mai 2004 #2 Skrevet 22. mai 2004 Så koselig, da! Alltid hyggelig med gode venner
*Lene* Skrevet 22. mai 2004 #4 Skrevet 22. mai 2004 Høres ut som dere hadde en morsom og koselig kveld!
camie Skrevet 22. mai 2004 #5 Skrevet 22. mai 2004 Morsomt å bli overrasket når man minst forventer det....
Tosca Skrevet 22. mai 2004 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2004 Camie skrev: Morsomt å bli overrasket når man minst forventer det.... Ja, det var nettopp det jeg ble også! Jeg ble totalt målløs. Men så elsker jeg overraskelser også da.
Gjest MrsL Skrevet 22. mai 2004 #7 Skrevet 22. mai 2004 Hyggelige overraskelser er gode overraskelser :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå