Gjest tinbjo1 Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Jeg kjøpte meg nettopp en ny printer (EPSON XP-415). Jeg har kun brukt den en gang tidligere, og da virket den som normalt. Skulle printe ut noe nå isted, og all skriften kommer ikke på arket, kun halve. Noen som vet hvorfor dette skjer med printeren? :S Hilsen frustrert jente.
-Jiinxs- Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Jeg bare elsker alle disse trådene hvor det står kun "HJELP" og ikke noe mer Men for å svare på spm. Når du trykker på forhåndsvisning, så er alt ok der sant? Det er først når du printer at alt går rett til h***e? Prøvd å printe ut ifra forskjellige skriveprogrammer?
Gjest tinbjo1 Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Jeg bare elsker alle disse trådene hvor det står kun "HJELP" og ikke noe mer Men for å svare på spm. Når du trykker på forhåndsvisning, så er alt ok der sant? Det er først når du printer at alt går rett til h***e? Prøvd å printe ut ifra forskjellige skriveprogrammer? Hehe, jeg burde skrevet hva det gjaldt ja.. Når jeg trykker på forhåndsvisning er alt greit ja, og når det printes er skriften helt uleselig…. Nei det har jeg ikke, jeg bruker bare det som det stod i bruksanvisningen at jeg skulle bruke.. Håper noen vet hva jeg skal gjøre!….
-Jiinxs- Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 (endret) The printer prints partial pages. http://www.epson.co.uk/gb/en/viewcon/corporatesite/products/mainunits/faq/12304/4271 Det er vel bare å begynne på punkt 2 for jeg bare antar at du får strøm til printeren. Jeg såg at dette var for Windows 7 men fant ingen som dekket Windows 8 som jeg også antar at du bruker. Verd et forsøk?Og om du ikke visste om det, så kan du redigere emnetittelen hvis du trykker på "Bruk full editor" Endret 27. januar 2014 av -Leon-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå