AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Noen som vet hvor man finner dette ? Har vært innom det som er av butikker og nettsteder føler jeg men ingen har jeans som er reell bootcut selv om de reklamerer for det. Jeg har vært innom KappAhl, Lindex, Cubus, H&M og Zizzi. Jeg har også sjekket Ellos, LaRedoute og Castaluna uten hell. Noen som har tips ? Gjerne utenlandsk nettbutikk, jeg er desperat. Og strikk i livet er fullstendig uaktuelt ! Anonymous poster hash: a1fb2...ddf
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Hva er de i stedet da? Jeg ble bare så nysgjerrig... Anonymous poster hash: 1d3fd...84e
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 De blir mer som en straight leg, produsentene har ikke skjønt at når nesten av kroppen øker i størrelse så følger ofte leggvidden etter. Du ser det også når buksen legges flatt, det er ingen utsving fra kneet og ned. Anonymous poster hash: a1fb2...ddf
Kvothe Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Prøv disse: Www.Evans.co.uk Www.Lanebryant.com Www.Marisota.co.uk Www.Anntaylor.com Aner ikke hvem av de (om noen) shipper til Norge da det er venninna mi som er bosatt i uk som bestiller derfra.. Men verdt et forsøk kanskje? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå