AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 På den spesifiserte fakturaen på tele2 ser jeg 5 meldinger til 447786205094. Er det noen som vet hva dette er? Blir litt stressa. Er ikke fakturert for noe, men har gratis SMS i abonnementet. Anonymous poster hash: d9930...496
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Googler du nummeret ser du fort at du ikke er den eneste med belastning fra de. Jeg ville nok kontaktet tele2 og hørt om muligheten til å sperre det nr. Anonymous poster hash: e63de...d7c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Hei. Jeg har jobbet på Tele2 tidligere, og det virker som et utenlandsnr. Ring og spør de for sikkerhets skyld. De har forresten ikke muligheter for å sperre mot enkelte nummer. Anonymous poster hash: 9e81d...07a
Thorn Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Gjorde som AB nummer 2 og googlet nummeret. I følge andre så er det en aktiveringsmelding som blir sendt ved bruk av Apple-features som Facetime, iMessage og sikkert flere. En person mente også at den meldingen blir sendt hver gang mobile slås av og på. Så om du har iPhone er det gjerne noe slikt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå