Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har vondt i hodet og er trøtt og deppa.... Andre som har det sånn når det blåser og er regn på våren og sommeren? :-x

• 1 måned senere...
Skrevet

NEi, men blir skikkelig værsyk på vinteren!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg blir voldsomt værsjuk under enkelte type lavtrykk. Som f.eks når det er tåke med regn i (som min mor kaller der, vet ikke om det blir korrekt å si at regnet bor i tåken dog), eller generelt når du skyene er lave på himmelen og det regner. Får samme "symptomer" som du beskriver: vondt i hodet, små kvalm, nedstempt, slapp, får også vondt i leddene. Jeg har det også med å finne nye skavanker med meg selv på slike dager og efter en tid med lavtrykk har jeg gjerne er lang liste over nye komplekser. Vet ikke hva dette skyldes, gjør du? Min mor har det på samme viset.

Skrevet

Jeg blir også litt småslapp i kroppen av den tunge lufta det er når det er overskya og regn, men jeg har funnet en kur som fungerer ganske bra.

Smør deg med litt solkrem! Da kjenner du lukta av sommer og sol. Lukk igjen øynene og drøm deg til stranda.

Veeeldig deilig :kul:

Gjest Tristessa
Skrevet

Jepp, jeg blir værsyk, og det er verst om våren/sommeren av en eller annen grunn. Det aller verste er når det er lummert. Har ikke funnet en skikkelig kur mot det, annet enn en god espresso (hjelper mot slappheten) og litt varmere klær.

Skrevet

Nei, det merker jeg ingenting til. Men jeg er fra Nord-Norge da, er vant til alt fra varm sommer og sol, til iskalde vintre hvor sola er borte i månedsvis og til regn og vind. Jeg merker jo at jeg blir litt gladere straks sola skinner, men føler meg ikke deppa eller slapp i dårlig vær (i såfall hadde jeg vært dårlig det meste av denne sommeren :ler:).

Skrevet

Blir litt værsyk når det er grått og trist og det egentlig burde vært sol og varmt. Det gjør seg som oftest utslag i at jeg blir ekstremt trøtt. Kan sove hele dagen om det er kaldt og guffent ute.

Skrevet

Jeg får vondt i hodet og blir i dårlig humør når været er trykkende.

• 9 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hodet blir som bomull og jeg kjenner meg nedtrykt:/

Anonymous poster hash: fa813...6df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...