Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg og kjæresten tenkte vi skulle dra til hytten hans på valentine og bli der over helgen, og med det så lurte jeg på hva dere skal?
Vært bra med litt inspirasjon til hva jeg kan gjøre så kvelden blir litt mere "spesiell" enn en helt vanlig hyttekveld.

Og har dere ingen å dele valentine kvelden med, hva hadde dere ønsket å gjøre?
Er så gøy å lese sånt! :-) hehe

Anonymous poster hash: fe9b3...720
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen å feire dagen med. Buhu :grine:

• Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet

Trene.

De dagene etterpå er jo best: Sjokolade på salg <3

• Liker 11
Skrevet

På date , skal ut å spise og ta noen glass vin , Gleder meg masse :)

Hadde jeg skullet på hyttetur med en kjæreste hadde jo nok laget noe god mat åpnet en flaske vin , tent i peisen og lagt noen pledd forann og spilt kjærlighets spillet :)

• Liker 2
Skrevet

Ligge hjemme på sofaen. Typen skal på hyttetur med jobben.

• Liker 1
Skrevet

Skal på hotelltur i Oslo :rolleyes: Men egentlig er ingen av oss spesielt opptatt av å markere denne dagen, men da har vi en "unnskyldning" for å gjøre noe. :fnise:

Skrevet

Tror ikke jeg skal noe annet enn å jobbe. Typen har sønnen sin den helga så det blir nok ikke noe annet som skjer :jepp:

Skrevet

Hmmmm... Skal vi se... Det er en...fredag? Skal på laboratoriet og så hjem til bikkja. Kanskje jeg får besøk av nevøen min, hvis bror skal på date. Håper det :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes valentine er en perfekt anledning til å sende en anonym oppmerksomhet til en man beundrer hemmelig... Men jeg har dessverre ingen jeg svermer for for tiden. De aner ikke hva de går glipp av!

Anonymous poster hash: f938d...f9c
  • Liker 3
Skrevet

Ingenting spesielt, en helt vanlig fredag:-)

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes valentine er en perfekt anledning til å sende en anonym oppmerksomhet til en man beundrer hemmelig... Men jeg har dessverre ingen jeg svermer for for tiden. De aner ikke hva de går glipp av!

Anonymous poster hash: f938d...f9c

You show them, girl! :blomst:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vi skal på hytta på fjellet. Gå på ski, lage god mat og drikke vin og kose oss foran peisen, og på spa like ved hytta. :)

Endret av Pene sko...
  • Liker 2
Skrevet

Tror han hadde tenkt å lage hjemmelaga middag (det skjer ikke ofte..) og kjøpe roser i følge hans søster. Så føler jeg må gi noe tilbake, men ettersom vi hadde 1 års jubileum i november (og jeg hadde bursdag), så var det jul i desember så hadde han bursdag for et par uker siden har det blitt en del gaver i det siste så hadd vært gøy å kunne gjort noe annet til han enn å gi bare smykker og sånne ting..

noen kreative sjeler som har forslag? :klo:

-trådstarter

Anonymous poster hash: fe9b3...720
Skrevet

Dere som gjør noe "spesielt" ut av den datoen, som å "tenne i peisen, finne frem koseteppet og dele en flaske vin mens dere lytter til romantisk musikk", si meg en ting: gjør dere aldri slike ting spontant i hverdagen? Det er jo DET som er ekte kjærlighet!

For meg blir all tenning borte om man skal kose fordi Utlandet har avgjort at 14.02 er Den Romantiske Dagen.

• Liker 14
Gjest snoopy_93
Skrevet

Ligge i fosterstilling og grine.. :(

Valentinsdagen er markert ulykkesdag hos meg siden alle årene jeg har hatt planer har jeg endt opp alene til syvende og sist :(

Skrevet

Jeg og bestevenninne skal ut på resturant (Taj Mahal i Drammen),
og på kino etterpå for å se "Død Snø 2" :5:
Valentines dagen er jo ikke bare for kjærester :rolleyes:

• Liker 2
Skrevet

Feirer ikke den dagen. Kommer heller aldri til å feire den.

Anonymous poster hash: 49f87...200
Skrevet

Reiser til utlandet for å besøke en venninne. Han skal sikkert nyte en hjemmealene-helg med kompiser. :)

Anonymous poster hash: 45c7a...7fa

Skrevet

Det er på fredag ja. Da skal jeg nok jobbe. Se gullrekka og ringe venninnen min som har bursdag og skravle noen timer :)

Anonymous poster hash: 569b4...296
Skrevet

Drikke whisky og synes synd på meg selv tenker jeg.

Anonymous poster hash: 053f4...b21
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...