AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Jeg er gutt (mann), og har ei "venninne" jeg har kjent siden barneskolen. Vi har aldri vært veldig nære venner, men alltid funnet på ting av og til gjennom en 3. person, en felles bekjent. Nå har jeg ikke snakket med henne siden juni 2012. Hatt såvidt kontakt på facebook, men ikke truffes. Til tross for at vi alltid har pleid å finne på ting om jula og sommeren. Det er alltid jeg som tidligere har tatt initiativet til å finne på ting, og jeg har sett meg litt lei på det. Et vennskap er da toveis.. Så det at hun ikke nå har tatt kontakt på 1,5 år, tyder vel på at hun ikke er ei særlig god venninne, likevel? Skal sies at vi bor 25 mil fra hverandre, men det har vi gjort i snart 10 år. Jeg har ikke så mye venner ellers, men det har tydeligvis hun.. Anonymous poster hash: 3d366...0cc
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Nei, hun er ikke en venninne når hun ikke tar kontakt. Anonymous poster hash: 2e77b...d64
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Hvorfor snakker du ikke med henne om dette problemet? Det er ingen her som kan løse det eller vet hvorfor hun er slik eller? Dere er i utgangspuktet ikke nære som du selv sier. Dere bor ganske langt i fra hverandre også. Anonymous poster hash: c9117...542 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Hvorfor snakker du ikke med henne om dette problemet? Det er ingen her som kan løse det eller vet hvorfor hun er slik eller? Dere er i utgangspuktet ikke nære som du selv sier. Dere bor ganske langt i fra hverandre også. Anonymous poster hash: c9117...542 Han skal da vel ikke snakke med henne om det når hun ikke tar kontakt. Anonymous poster hash: 2e77b...d64
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Jeg trodde det var jenter det var snakk om her. Hvorfor tar ikke han kontakt? hva er problemet her? Hun tenker sikkert ikke over noe av dette. Det er han som plages. Da bør vel han ta kontakt ? Anonymous poster hash: c9117...542 1
Ferny Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Jeg tar ikke veldig ofte kontakt med venner som bor langt unna, men de er like fullt venner - og når vi møtes er vennskapet like sterkt som alltid. Men man har jo mye med sitt, og folk rundt seg der man er. Selvfølgelig skal man ta vare på vennene sine, men det er vanskelig å skulle kontakte alle "der ute" hele tiden, når man har et travelt liv "her hjemme". Kan gå uker og måneder mellom hver gang jeg snakker med noen av de beste venninnene mine, men da har vi hektiske liv på hver vår kant. Så treffes vi noen dager, eller ringes, skriver brev osv., og da vet jeg at båndene er like sterke som alltid. 2
Ingoo Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Folk vokser fra hverandre, spesielt når man bor forskjellige steder. Kanskje hun har mange andre som hun også vil prøve å opprettholde kontakten? Kanskje hun har fått seg kjæreste og føler det blir rart å snakke med gutter som bor milevis borte? Eller kanskje hun føler at hun nå har de vennene hun trenger. Jeg vet ikke jeg, men jeg vil anbefale at du enten snakker med henne om dette (hvis dere er såpass nærme), hvis ikke ville jeg heller fokusert på å funnet noen nye venner i den byen du bor i. Mye bedre å ha venner som "gir tilbake" hvis du skjønner meg for JA, det skal være toveis, og det er nesten ikke vits i å prøve å holde igang noe hun ikke er gira på, det er ikke verdt strevet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå