Gå til innhold

Musikkband!!! ...som tar bort nattesøvnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet ut at i bryllupsplanleggingen er det stadige ting som forstyrrer nattesøvnen, både av negativ og positiv karakter. Enten ligger man og fryder seg og drømmer. Eller så har jeg uavklarte ting som ligger der og gnager.

Nå er det musikk under middagen og festen som er uavklart. Vi skal ha bryllup i Oslo. Skal spørre en kompis som spiller i et band, men de spiller normalt rockemusikk (!), noen av dem har spilt i "gammeldans"-band før. Vi vet ikke ennå om de tar oppgaven med den typen musikk vi vil ha.

Hvis vi må leie noen. Hva koster slikt? Kan dere anbefale noen for oss? Send meg gjerne en pm hvis du kjenner noen du ikke vil legge ut navnet til.

...kunne vært godt å få avklart dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk på nettet! men uansett kommer det an på hva slags band du skal ha. Enmannsorkester er rimeligere enn ett band med fler. Selv skal vi betale 3000,- Da spiller han (enmannsorkester) taffel under mottagelsen og middagen, samt at han spiller opp til dans etter middagen!

Skrevet

Disse kan vi anbefale.

Spiller alt mellom himmel og jord. 2 vennepar som har hørt de spille før, så vi stoler på at det blir bra.

Som du kan lese på hjemmesiden, spilles alt av listepop fra alle tiår :-)

Er 2 som spiller.

Skrevet

har to i østfold jeg kan anbefale (to gitarister). dersom det er interessant så send en pm.

Skrevet
Disse kan vi anbefale.

Spiller alt mellom himmel og jord. 2 vennepar som har hørt de spille før, så vi stoler på at det blir bra.

Som du kan lese på hjemmesiden, spilles alt av listepop fra alle tiår :-)

Er 2 som spiller.

Takk for tipset. Jeg har sendt dem en forespørsel.

Skrevet

Har booket 2 mann og betaler 4.500 for dette. Prisen ligger normalt rundt 5.500 når jeg undersøkte via bookinger. Ønsket spesielt at det skulle være to, jeg da - og de spiller keyboard og trekkspill. Bestillingen gikk via via osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...