AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Jeg har nå holdt på med en flott fyr i over et halvt år, vi har hatt det utrolig koselig men nå er tiden over. Vi har begge vært enige fra starten av at når han flytter som er om en uke så skal vi avslutte hele "forholdet" vårt. Han har bursdag på onsdag, og jeg vil gjerne kjøpe noe til han, som han kan ha med videre å huske på meg. Er det noen som har noen gode ideer? Jeg er norsk og han er dansk, han skal tilbake til Danmark. Anonymous poster hash: 95ad2...3cf
Gjest Whitestripes Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Hva med å ramme inn et fint bilde av dere sammen, hvis du har det?
cascadas Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Gi noe som er litt morsomt, hvis du feks finner en tskjorte som kan minne deg om han. Feks moods of norway. Du sier at han er dansk, så da vil han tenke på stemningene fra Norge, når han går med den.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Strikk votter, en med dansk flagg og den andre med norsk. Anonymous poster hash: 53714...046
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå