Lurt smil Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Når du er singel og har datet en/ noen men ikke interessert i noe mer holder du alikevel praten igang på FB, sms ol. Med flørter fordi du kjeder deg ? Eller andre grunner?
Gjest rådyr Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 (endret) Nei, pleier å fjerne dem derfra når jeg er ferdig med dem, om jeg i det hele tatt har giddet å legge dem til. Endret 27. januar 2014 av Talyset
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Har inntrykk av at menn gjør det, ja. Jeg styra på med en mann over lengre tid, og følte at ting utviklet seg. Da jeg konfronterte ham om hva han tenkte, mente han bare flørting. Jeg som kvinne gjør derimot ikke det. Anonymous poster hash: eea6e...75c 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Når du er singel og har datet en/ noen men ikke interessert i noe mer holder du alikevel praten igang på FB, sms ol. Med flørter fordi du kjeder deg ? Eller andre grunner? Slike kvinner gjør at menn skyr unna tullball! Anonymous poster hash: bc9ec...7c1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Menn med selvrespekt altså. De som ikke har respekt for seg oppretter tråder der du lurer på om de ble friendzoned eller hvorfor det ble tre dater og sex før jenta sluttet å ta kontakt! Anonymous poster hash: bc9ec...7c1
Lurt smil Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2014 Slike kvinner gjør at menn skyr unna tullball! Anonymous poster hash: bc9ec...7c1 Mitt inntrykk er mer at dette er noe menn gjør ...?? Men jeg kan jo ta feil......?
Steinar40 Skrevet 27. januar 2014 #10 Skrevet 27. januar 2014 Mitt inntrykk er mer at dette er noe menn gjør ...?? Men jeg kan jo ta feil......? Da har du nok glemt denne "være venner" fanatismen som kvinner tydeligvis har.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #11 Skrevet 27. januar 2014 Nei, man skal respektere hverandre såpass. Anonymous poster hash: c80a3...7ae
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2014 #12 Skrevet 27. januar 2014 Holder du flørten varm. Selv om du ikke er intr..? Nei.
Arlea Skrevet 27. januar 2014 #14 Skrevet 27. januar 2014 Nei. For det første så synes jeg at det er ganske sneaky å holde noen på gress dersom du vet at de muligens er interessert i noe mer, dersom jeg sannsynligvis ikke er det. Og for det andre så gir det meg ikke så veldig mye å flørte med folk når jeg ikke er interessert. Ikke at disse tingene er helt sort/hvitt, men svarer med utgangspunkt i de situasjonene hvor jeg har følt meg ganske sikker på at det ikke var "noe mer" der for min del.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #15 Skrevet 28. januar 2014 Har småflørtet med en gammel venn tidligere, hvor begge nok visste at vi ikke la noe seriøst i det. Der var det mer snakk om kjedsomhet og litt spenning. Men har også flørtet med en mann hvor jeg, selv om jeg nøt selve flørtingen i seg selv og savner det, også merket at jeg ble betatt og veldig glad i ham. Og har ikke inntrykk av at han føler det på samme måte. Da blir det mer naturlig å avslutte flørtingen, selv om jeg egentlig har lyst til å fortsette fordi jeg savner ham. Vi har egentlig et veldig godt grunnlag for vennskap med fine samtaler og diskusjoner, - så jeg håper vi kan klare å ta vare på og utvikle den biten, men tiltrekningen min fysisk og følelsesmessig bør nok først dempe seg en del eller forsvinne hvis jeg skal klare det. Glad for at han kom inn i livet mitt er jeg uansett. Anonymous poster hash: f7581...a63
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #16 Skrevet 28. januar 2014 Har småflørtet med en gammel venn tidligere, hvor begge nok visste at vi ikke la noe seriøst i det. Der var det mer snakk om kjedsomhet og litt spenning. Men har også flørtet med en mann hvor jeg, selv om jeg nøt selve flørtingen i seg selv og savner det, også merket at jeg ble betatt og veldig glad i ham. Og har ikke inntrykk av at han føler det på samme måte. Da blir det mer naturlig å avslutte flørtingen, selv om jeg egentlig har lyst til å fortsette fordi jeg savner ham. Vi har egentlig et veldig godt grunnlag for vennskap med fine samtaler og diskusjoner, - så jeg håper vi kan klare å ta vare på og utvikle den biten, men tiltrekningen min fysisk og følelsesmessig bør nok først dempe seg en del eller forsvinne hvis jeg skal klare det. Glad for at han kom inn i livet mitt er jeg uansett. Anonymous poster hash: f7581...a63 Mener avslutte flørtingen fra min side også. Han flørter ikke lengre. Anonymous poster hash: f7581...a63
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #17 Skrevet 28. januar 2014 Ikke i utgangspunktet. Hvis jeg gjør det, altså holder kontakten, handler det i såfall om at jeg er så blauthjerta at jeg kan ha problemer med å være helt tydelig. Jeg hater å skuffe folk. Jeg kan kanskje ha en tendens til å utstråle "det er ikke deg, det er meg", og da gir jo gjerne gutten seg ikke… Da håper han at egentlig er han Mr. Perfekt for meg, det er bare litt dårlig timing. Men det er uansett ikke fordi jeg har en bevisst tanke om å "holde flørten varm". Anonymous poster hash: 00505...056
Steinar40 Skrevet 28. januar 2014 #18 Skrevet 28. januar 2014 Har småflørtet med en gammel venn tidligere, hvor begge nok visste at vi ikke la noe seriøst i det. Der var det mer snakk om kjedsomhet og litt spenning. Men har også flørtet med en mann hvor jeg, selv om jeg nøt selve flørtingen i seg selv og savner det, også merket at jeg ble betatt og veldig glad i ham. Og har ikke inntrykk av at han føler det på samme måte. Da blir det mer naturlig å avslutte flørtingen, selv om jeg egentlig har lyst til å fortsette fordi jeg savner ham. Vi har egentlig et veldig godt grunnlag for vennskap med fine samtaler og diskusjoner, - så jeg håper vi kan klare å ta vare på og utvikle den biten, men tiltrekningen min fysisk og følelsesmessig bør nok først dempe seg en del eller forsvinne hvis jeg skal klare det. Glad for at han kom inn i livet mitt er jeg uansett. Anonymous poster hash: f7581...a63 Du beviser poenget i mitt tidligere innlegg #10. Men kan du forklare hva som motiverer deg til å være venner med denne fyren? Jeg har selvfølgelig mine forklaringer, men det kunne være interessant om du kan forklare hvilke fordeler du ser i å opprettholde en slik relasjon.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #19 Skrevet 28. januar 2014 Nei,det gjør jeg aldri. Det hender at menn jeg tidligere har datet men ikke gått videre med tar kontakt på facebook. Jeg svarer da for å være høflig men legger ikke opp til lange samtaler og i hvert fall ikke flørting. Anonymous poster hash: 16c39...cee
helloworld Skrevet 28. januar 2014 #20 Skrevet 28. januar 2014 Nei. Jeg sier ganske klart ifra at jeg ikke er interessert. Jeg har kun addet to jeg har førtet med/datet på FB. En av dem avsluttet jeg det med face-to-face, men han prøvde seg på meg i etterkant. Først etter at vi møttes seks mnd. senere, og jeg sa at jeg fortsatt ikke var interessert slettet han meg. Og det var igrunnen like så greit. Har en kompis som fortalte meg at han likte meg, og jeg ble jo veldig sjarmert. Men sa med engang at jeg dessverre ikke gjengjeldte de følelsene. Utrolig synd egentlig, for han er en bra kar. Men, er ikke "de følelsene" der så holder jeg ingen på gress. En kvinne må da ha respekt for seg selv, og andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå