AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 En match på Tinder svarte på mitt "hei :)". Så kommenterte jeg det ene bildet hans. Han har vært pålogget (for nesten et døgn siden) uten å besvare dette. Betyr det at han ikke er interessert allikevel, eller skal jeg gi ham mer tid? Anonymous poster hash: d24f1...32f
Gjest Awzm me Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Kanskje han har glemt at du skrev noe, og rett og slett bare glemt å svare 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Kanskje han har glemt at du skrev noe, og rett og slett bare glemt å svare Det har skjedd meg. Enten det, eller at han bare var en snartur innom og ikke kom på noe bra å svare i farta. "Hei" tar maks to sekunder å skrive. Skrev du noe mer "komplisert" enn "hva skjer a?", holder jeg en knapp på at han må tenke mer på svaret før han svarer. Anonymous poster hash: 4b61a...375
krepsen33 Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 En match på Tinder svarte på mitt "hei :)". Så kommenterte jeg det ene bildet hans. Han har vært pålogget (for nesten et døgn siden) uten å besvare dette. Betyr det at han ikke er interessert allikevel, eller skal jeg gi ham mer tid?Anonymous poster hash: d24f1...32f Han har sikkert bare vært opptatt Hvis du ikke hører noe innen en ukes tid er han sannsynligvis ikke interessert
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Neh...jeg brukte nylig fire måneder på å kontakte ei jente jeg liker...så det at personen bruker tid/ikke gjør det i det hele tatt trenger ikke bety ikke interessert... Men det er vel de få tilfellene daAnonymous poster hash: 5ca9a...edd 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Neh...jeg brukte nylig fire måneder på å kontakte ei jente jeg liker...så det at personen bruker tid/ikke gjør det i det hele tatt trenger ikke bety ikke interessert... Men det er vel de få tilfellene daAnonymous poster hash: 5ca9a...edd Brukte fire måneder grunnet usikkerhet, dårlig selvtilitt og manglende mot...jobber med sakenAnonymous poster hash: 5ca9a...edd
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Hmmm, jeg får vel gi han litt tid. Kommentaren min var av en slik type som gjerne trenger et litt "spenstig" svar tilbake. For hadde han ikke vært interessert over hodet, hadde han jo ikke trykket "liker" på meg, og han haddefølelser er i hvertfall ikke besvart mitt teite "Hei :)"? Anonymous poster hash: d24f1...32f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå