AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Står på lånekassen at fristen for behandlnig er forventet til 19.februar. kan jeg forvente å få pengene et par dager etterpå da? Anonymous poster hash: 5c0ea...372
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Så lenge du er oppmeldt til eksamen og har betalt semesteravgift bør det vel gå. Samtidig har jeg aldri opplevd noe så ineffektivt og somlete som Lånekassen, så jeg ville ikke følt meg helt trygg. Tror likevel vanlige søknader om studielån er det de sjeldnest surrer til. Anonymous poster hash: b4319...829
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Har du en helt normal søknad for studie i Norge så blir den ikke tatt i med menneskehender en gang. Da fatter en data vedtaket. Da får du svar rimelig kjapt, i løpet av dager. Er du eks. for mye forsinket, skal til utlandet, har uvanlig utdanningsopplegg o.l. kan det ta tid! Da er det en person som vurderer saken din.Anonymous poster hash: ea3d2...33d
Leeloo Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Jeg søkte i forrige uke og fikk forespeilet svar 19.03., så jeg vet ikke helt...Mulig min søknad ikke er helt standard (skal studere deltid ved siden av 100% jobb).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå