Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2002 #1 Del Skrevet 1. mars 2002 De er faktisk det...jeg har gått 12 kg ned i vekt, så årsaken ligger nok der...jeg er nede i 45 nå, og skal opp 5 kg.. Men jeg er litt redd for at puppene mine er "ødelagt", de er helt tomme øverst..... jeg gikk ned fra C til B....og syns det er rart de i tillegg er blitt "tomme" ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pus Skrevet 1. mars 2002 #2 Del Skrevet 1. mars 2002 Hvis du har gått ned så mye i vekt at mukelmassen har blitt mindre?? Så kan du trene bryst musklaturen slik at den blir større.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2002 #3 Del Skrevet 1. mars 2002 Komplimenter for uttrykket....*lol* pupper som er tomme øverst... Det å miste vekt, enten det er fordi man slanker seg seller av andre årsaker mister vekt, gjør gjerne at man mister vekt overnfra og ned... dvs at puppene gjerne bli mindre før baken... Dessverre er det lite man kan gjør noe med, jeg har i hvert fall ikke funnet noen løsning på det.... Hm... jeg ser at jeg har kommet opp som anonym her... det er ikke meningen - heihei, Tusenfryd her [ Dette Innlegg er endret av: tusenfryd den 2002-03-01 20:03 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-03-01 23:09 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 1. mars 2002 #4 Del Skrevet 1. mars 2002 Det er jo dessverre slik, at vi ikke kan "isolerer" puppene når fettet skal bort. Synd, men fortsatt like sant. Etter at jeg begynte å trene ganske seriøst, fikk jeg bort det fettet jeg ville ha bort, men gikk også ned en BH-størrelse, fra C til B. Må si det var litt nedtur å kjøpe en mindre størrelse men jeg liker kroppen min bedre som fast og slank, enn med "valpefett" og en størrelse større bryster. Det er jo opp til deg - hvis du trives best med en slankere utgave av deg selv så må du nok akseptere at du ikke kan matche Pamela, ellers må du gjøre et valg om å bli som du var. Du har garantert en kjempeflott kropp uansett.1212[ Dette Innlegg er endret av: Creo den 2002-03-01 22:08 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villen Skrevet 2. mars 2002 #5 Del Skrevet 2. mars 2002 det kan hjelpe litt å trene brystmusklene. det har ikke allverdens effekt, men det gir brystene et lite løft og gir litt mer 'fyll' øverst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 2. mars 2002 #6 Del Skrevet 2. mars 2002 Jeg har slitt med spiseforstyrrelser i mange år, og nå er også puppene mine slik du beskriver dine. Jeg er ekstremt puppefiksert, og dette var noe av det som fikk meg ut av det. Og hovedgrunnen som får meg til å ikke gå inn i det igjen.. Prøv å få litt kjøtt på beina, så skal du se det legger seg rundt puppeskinnet etterhvert! Ikke så mye, men hvertfall litt, de er ganske ødelagte av det, så det tar tid å bygge de opp igjen! Lykke til hvertfall..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå